:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 hehe... jeg skal melde oss til moderatoren fordi vi ikke holder oss til temaet i trådene! AAFFF er en fin organisasjon. kansje jeg skal opprette en konto så kan vi spørre om folka på skravle vil hjelpe oss med og komme på feie :-)
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 heheh ja du får gjøre det, hun sletter sikkert brukerkontoene våre Synes heller vi skal gå inn på 'mine, dine, våre barn' og be om søtte der
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 ja det var et god forslag. alle stemødrene blir sikkert kjempe glade for og kunne få lov til og hjelpe oss :-) hehe.. det hadde vært super kult og se reaksjoen :-)
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 hahaha ja de klager jo ikke noe på biomor ellers så Bare gi med litt tid til å tømme rødvinsflaska (som Martin spanderte på den gamle mora si) så skal vi vel få fart på damene der inne
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 hehe.. drikk som F*** hvor mye har du igjen av den flaska??
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 heheh har ikke åpna den ennå, sitter med øl foreløpig
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2007 okei nå har jeg henta frem rødvinen *sender over ett glass*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 *kaster det tilbake i trynet ditt* jeg ammer nemlig enda var den god?
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2007 hehe å huff da, da skal jeg ikke tvinge på deg vin Den var veldig god, og billig ikke minst. Skal jeg komme meg til noen AAFF må jeg jo spare inn
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 du glemte en F det er AAFFF. teiting
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. juli 2007 nei det er jo til Anonyme AleneForeldres Ferie, og ikke fondet. Der skal jeg legge igjen ølboksene mine
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 he he.. sorry at jeg ble borte. det var en liten tass som våknet og da ble du nedprioritert. hvordan går det med tissinga i senga?
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. juli 2007 nei jeg tisser ikke i senga noe særlig lenger, enn du Han hadde ikke full bleie i natt (typisk) så vet ikke om de nye libero bleiene funker ennå... Sovna han igjen uten problem?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #15 Skrevet 4. juli 2007 nope, han driver og få tann tror jeg. men det har jeg trodd i 1-2 måneder så det kan jo hende han bare er litt mere vrang en det jeg liker og innse.. hehe de libero bleiene syns jeg er bedre på natta. for ellers må jeg bytte bleie på han for at ikke senga skal bli vått. hm... har du klart og samle in noe til fonde vårt?
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 4. juli 2007 hahahah var noen trege tenner han hadde den gutten Nei jeg har bare kommet halvveis i rødvinsflaska Og ølla står i kjøleskapet ennå, huff jeg er helt ute av trening
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #17 Skrevet 4. juli 2007 ølla? er det dialekt? hm... første gang jeg drakk etter fødselen klarte jeg ikke og bli full en gang.. å jeg prøvde. det drikk forsiktig ellers blir du helt borte opplegget funka ikke på meg
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 4. juli 2007 ja er sikkert dialekt, øl'en er vel riktigere Har drukke en gang før, var vel for noen mnd siden tror jeg,og da klarte jeg å drikke 4 øl og et kvart glass rødvin. Og jeg var dårlig dagen derpå
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #19 Skrevet 4. juli 2007 hehe... jeg drikker deg glatt under bordet :-) bortsett fra at jeg ikke er så super glad i øl da. hvem øl liker du best?
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 4. juli 2007 Drikker det meste av øl, men foretrekker lys øl. For tiden er det Mack som står på menyen. Vi får drikke om kapp til høsten da, hvis AAFFF vil det
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #21 Skrevet 4. juli 2007 hehe... det hadde vært kult :-) jeg hørte noe om et kreditt kort?? det kan du jo bruke :-)
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 4. juli 2007 Ja men det skulle jeg egentlig bruke til nye ting til leiligheta... men nå er jo det skrinlagt for ei stund, så kanskje
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #23 Skrevet 4. juli 2007 hva skal man med ting til?? om 40 år så sitter du ikke og tenker på de tingen du kjøpe på ikea, men du sitter og tenker på den KONGE KULE turen du hadde med AAFFF :-) også kommer lille martin (som ikke lenger er så liten) og sier. "Mamma jeg vil ta med barna mine dit jeg også for det var så koselig"
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #24 Skrevet 4. juli 2007 hahaha ja det er nok sikkert det som blir å skje skal tenke litt på det, men regner med jeg blir å tømme kontoen bra mens jeg er i syden
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #25 Skrevet 4. juli 2007 begyner ikke du på skole?? da får du jo sånn masse lån/stipend i august.... hint hint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå