Gå til innhold

Hvor kan man laste ned Office pakken ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om et sted man kan laste ned Office pakken eller alternativt Exel og Word?? Helst et sted det ikke er alt for dyrt... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Last ned open office. Tror du finner den på downloads.com. Du kan jo google om du ikke finner den der.

Skrevet

Tusen takk for svar alle tre :o)

"chill*" Tusen takk for veldig bra tips... hadde aldri hørt om det før jo.... Funker like bra som excel og word, kan lese dokumenter som blir sendt meg i disse formatene.... Og ikke minst.... Det var gratis :o)

Du vet kanskje om det går like bra andre veien også?? Altså at man kan behandle videre i Word eller excel de dokumentene som blir laget i open office??

På forhånd takk for svar :o)

Skrevet

Bare hyggelig :-)

Jada, du kan fint bruke det andre veien også. Det du må passe på at du lagrer dokumentet i riktig format. Jeg pleier å lagre det i windows 98/2000/XP. (såvidt jeg husker).

Lagrer du uten å endre, så vil dokumentet automatisk lagre seg som en open office-fil, og da får du ikke åpnet den i vanlig office.

Jeg har vært veldig fornøyd med open office. Merker litt forskjell fra windows sin officepakke, men jeg vil påstå at open office er bortimot fullverdig.

Skrevet

Ja, så flott :o)

Jeg trengte egentlig bare programmene for at jeg skal kunne lese gjennom endel dokumeter og filer jeg får på jobb (som jeg har alt for lite tid til å sette meg grundig inn i der) og ha mulighet til å gjøre noen enkle rettelser ol... Virker som det funker kjempebra til dette.

Jeg hadde et excel dok her som jeg gikk in på og gjorde endel endringer. Gikk inn på "lagre som" og da kom det opp spm. om jeg ville lagre i 98/200/xp eller noe i den duren.... om jeg valgte "nei" så ville det lagre seg i of-fil. Virker veldig bra så langt i alle fall..

Igjen, TUSEN TAKK for et meget godt tips. Føles bedre å bruke noe som er lovlig og gratis... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...