Gå til innhold

Da er jeg sikker! Testet GRAVID med CB digital. Jippi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først testet jeg fredag med en CB (vanlig) resultatet ble bra noen få prikker.Så testet jeg lørdag med QR og det ble veldig veldig veldig svak postivt.

Og i dag CB digital og det lyste GRAVID mot meg.Jippi.

Kan ikke fatte enda at vi venter NR.3 "hjelp :-) hihi"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse...

Så selv at det sto GRAVID på min cb digital i går.

Er jo så moro..

Lykke til med spiren

Skrevet

Livet er herlig :-)

Takk og gratulerer til deg og. Håper spirene sitter løpet ut på oss begge. Når har du termin da? Eg tror eg får rundt 10.mar. Vet ikke helt da eg ikke har fått igjen mensen etter forgje mann :-)

Skrevet

gratulerer såååååååå masse luna:) så utrolig heldig du er:)

kos deg masse med den voksende magen og den lille spiren.

hva er oppskriften din denne mnd da?

klem:)

Skrevet

Faktisk så hadde vi bare samleie en gang den uken eg hadde el. Så føler meg ganske heldig, hadde nesten ikke trodd det. Men med så mange postivie tester så er eg sikker

Skrevet

ja da var du heldig:) håper jeg er like heldig som deg neste el:) kos deg masse:) hva sa mannen din da?:)

Skrevet

Han fikk sjokk. Han syns vi har baby... Har en gutt på 7mnd, men han vokser jo samtdig som magen vokser. Så det blir vel rundt 15mnd mellom. Eg syns det bare er kos. Har 19 mnd mellom det to første guttene mine. Så her blir det tre tette. Gleder meg faktisk, elsker barn. Håper på mange :-) (men ikke for mange da hihi)

Har du barn fra før?

Skrevet

Gratulerer saa mye! Det hoeres fantastisk ut, og lykke til med ordentlig barneflokk, tre smaabarn samtidig er imponerende!

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :)

Skrevet

ÅÅÅÅ Sånn vil jeg også ha det med 3 smårollinger i tett alder!!!!:) Du er jammen meg en heldig dame du. Hvor gammel er du ?? Selv er jeg 33 år og må skyndte meg viss jeg ønsker meg 3. Til nå, slutta p-pillen i aug 06, har ingenting skjedd sukk...alt vel med sambo og meg men allikevel ingen befruktning ennå.

Maaaaase lyyyyykke til med den heldige nr 3 som kommer til 2 søsken og får maaaase oppmerksomhet.!!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...