Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Da jeg traff samboeren min for en god del år siden, så var han fullstendig i mot å få egne barn. Planen hans var å steriliserte seg. Har en sønn fra før som han tok til seg, men han ville ikke ha barn. Fikk han til å vente med steriliseringa. Barn ble tatt opp med gjevne mellomromm av både han, meg og andre. Fant ut til slutt hvorfor han ikke ville ha barn; han hadde opplevd en krybbedød så han var livredd barn under ett år. Broren hans har tre barn å han holdt de ikke før de var over ett år. Tiden gikk å plutselig spurte han meg en kveld hvor mye p-piller jeg hadde igjen. La oss bare si at vi spiste ikke opp alle pillene heller, han var klar. Hadde advart han mot at jeg ble sent gravid med første så det kunne ta tid. Han viste sånn ca når jeg pleide få mensen å spurte meg hver mnd om det var blitt noe. Tok fire mnd så var den på plass. Han var på jobb da han fikk tlf å han jublet høyt og fortalte det til sine nærmeste kompisser, ennå vi ikke skulle si det til noen. Smør dere med tolmodighet så skjer det kanskje før dere aner det:o) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå