Gå til innhold

Andre som er trøtte hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg følerv nesten jeg kan sove hele tiden,konstant trøttt.... Begynner å lure på om noe er gale, men alt skal være i orden da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat som dæ,er i uke 36 og ser virkelig frem til at æ blir ferdig.....

Lykke til!!!

Skrevet

Kjenner meg igjen der ja... he he :)

Er nok ganske vanlig det har jeg inntrykk av.....

Skrevet

ja,jeg også kjenner meg godt igjen der=)..

Skrevet

akkurat på samme viset her!

Har bare lyst til å sove, er 30+2 idag.

"heldigvis" er jeg aktivt sykemeldt, så de dagene jeg trenger noen ekstra timer på øye, trenger jeg ikke å være på jobb akkurat halv åtte.

I går stod jeg opp kl.12.45!!!!!! og i går kveld var jeg igjen trøtt som en dupp, så gikk å la meg kl.23 og sovnet nesten med det samme!!

Å det var tiltross for at jeg hadde hatt fri hele dagen!!

Skrevet

jepp!! konstant trøtt og sliten! Men så har jeg ei på litt over året å løpe etter hele dagene også da....

men husker det var på samme viset forge gang også.. da hadde jeg bare meg selv å tenke på.... hehe...

Skrevet

Jeg har det på samme måten - i dag har det vært helt ekstremt. Først sovet vanlig på natta og i tillegg har jeg lagt meg nedpå og sovet tre ganger på dagen i dag. Siste gangen sov jeg to timer! Er egentlig ganske trøtt igjen nå også.... Var hos legen i dag og alt så helt bra ut, så det er vel bare kroppen som lader opp til fødselen tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...