Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Jeg følerv nesten jeg kan sove hele tiden,konstant trøttt.... Begynner å lure på om noe er gale, men alt skal være i orden da....
Finnmarkspia Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Har det akkurat som dæ,er i uke 36 og ser virkelig frem til at æ blir ferdig..... Lykke til!!!
Mamman til Georg :) Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Kjenner meg igjen der ja... he he Er nok ganske vanlig det har jeg inntrykk av.....
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 ja,jeg også kjenner meg godt igjen der=)..
Sistah*G07*J09* Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 akkurat på samme viset her! Har bare lyst til å sove, er 30+2 idag. "heldigvis" er jeg aktivt sykemeldt, så de dagene jeg trenger noen ekstra timer på øye, trenger jeg ikke å være på jobb akkurat halv åtte. I går stod jeg opp kl.12.45!!!!!! og i går kveld var jeg igjen trøtt som en dupp, så gikk å la meg kl.23 og sovnet nesten med det samme!! Å det var tiltross for at jeg hadde hatt fri hele dagen!!
strekkmerketrollet Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 jepp!! konstant trøtt og sliten! Men så har jeg ei på litt over året å løpe etter hele dagene også da.... men husker det var på samme viset forge gang også.. da hadde jeg bare meg selv å tenke på.... hehe...
mamma i juli Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har det på samme måten - i dag har det vært helt ekstremt. Først sovet vanlig på natta og i tillegg har jeg lagt meg nedpå og sovet tre ganger på dagen i dag. Siste gangen sov jeg to timer! Er egentlig ganske trøtt igjen nå også.... Var hos legen i dag og alt så helt bra ut, så det er vel bare kroppen som lader opp til fødselen tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå