Gå til innhold

menssmerter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

flere som sliter med menssmerter? er 4 uker i dag, og syntes jeg har så menssmerter når jeg står rolig eller ligger/sitter. går veldig bra når jeg går. er jo selvfølgelig så redd for SA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Menssmerter er et av symptomene på at du er gravid. Jeg har også hatt litt murringer. De kan komme og gå. Noen har mye, andre kjenner ingenting. Alt er like normalt. Så du kan nok bare slappe av!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mye rart ubehag i magen om dagen jeg også. Synes både det klør, stikker og er menssmertelignende. Dette er helt normalt. Er mye som skal tøyes og bøyes i magen nå.:) Ikke bekymre deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmoren kan ennå ikke kjennes utenfra. Nå mellom 4. og 5. uke er embryoet som skal bli til et barn 1,4 til 2,5 mm stort. Mange kjenner også at noe er i ferd med å skje inni seg.

 

 

I løpet av denne uken og neste utvikles det en navlesnor som sikrer transportveien av næring og surstoff fra mor til embryoet.

 

Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også menssmerter. Er 4 uker idag (5.6), ikke tatt noen test enda og begynner og bli litt nervøs.. huff for noe drid.. kan man ikke bare bil gravid uten så mye styr!! hehe men oppi alt så er det veldig spennende også da!! Krysser fingrer og tær for oss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde mye menssmerter en liten periode. nå får jeg det hvir eg stresser eller trener. har noen øvelser jeg skal gjøre for korsryggen siden jeg har prolaps. må nok be fysioterapauten om nye øvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også mennsmerter hele tiden, men er jo bare 5 uker på vei, snart 6. Kjempeubehagelig og vondt å ha noe som trykker på magen. Og går på do som aldri før.-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...