haater husarbeid Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Babyen er 10 mnd og bruker å sove to ganger på dagtid. Nå har han endelig begynt å sove bra på natta, så han sover mindre på dagtid. I dag har han sovet kun en liten time, nektet å sove på ettermiddag. Hva tror dere kommer til å skje? Jeg må si at jeg håper at han holder ut til sju så jeg får puttet i han grøten og slengt han i seng før han sovner hehe.
Mynona Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Jeg tror han sovner om 30 min, sover til sju, og finnes ikke trøtt igjen før kl 23 i kveld;) Lykke til =) Mi sover forresten og nå, så blir nok sent her og i kveld=)
firemerkersmør Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Stemmer for at han sovner som han skal kl 7, og sover til kl 8 i morgen tidlig.
haater husarbeid Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 Resultatet av avstemningen ble: RULLEBULLE hadde rett! Så langt ihvertfall. Han sovna rett før kl sju og sover forhåpentligvis lenge i morgen
Yellowgoldfish Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Tips! Barn (0-2) sover ikke lengre selvom man holder de våkne sent. Heller omvendt. Legg de før de blir overtrøtte - da sover de lengre. Prøv så skal du se!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå