Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 mannen mrd på fødsel, men en mor eller annet? Eller som har født før uten mannen, som kan si noe om det? Tror dere det går bra fordi om?
Kosel Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 tror det går kjempe fint. Skal ha meg meg mamma og ei venninne.
monna26 Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 hadde med meg en venninne ved førstemann. far var på sjøen og nådde ikke fram i tide. gikk strålende dennne gang får jeg se. hun er klar nå og.. far er usikker på hva han er i stand til,men vil ikke tvinge han hvis han ikke vil.. tror det ødelegger mer enn det gjør godt.. lykke til. går nok bra
moklatt 9 dager til termin Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Min bror og svigerinne fikk en jente for 2 år siden.Da var min bror med på føden til en liten stund før selve fødselen.Da gikk han ut.For selve fødselen taklet han ikke sa han.Egentlig ville han ikke være med på klinikken i det hele tatt,Men jeg synes det var bra at han var med så lenge som han var.For min svigerinne var det helt greit.Hun var innstilt på det og klarte seg helt fint alene gjennnom selve fødselen.
Bolla Pinnsvin Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Jeg hadde med søstren min på min første fødsel.Pappaen var også der,men vi var bare i et litt sånt "til/fra" forhold... Søsteren min var mye bedre å ha der enn han!! Hun var fantastisk!
Lille Trille 2015 Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Tror det vil gå kjempefint:) Jeg er førstegangsfødende og blir alenemor, så her blir ikke noe far med på fødselen. Jeg har tenkt og tenkt, men har fortsatt ikke lyst å ha noen med meg på selve fødselen - desto færre folk som er tilstede desto bedre, men så har jeg alltid vært litt sånn som liker å "ordne" opp alene - litt for selvstendig vil nok gjerne mange si, men det funker for meg. Er sosial og utadvent ellers altså, men liker ikke tanke på å ha folk med på noe så personlig.... Min søster har lyst å være med og hadde også lyst å være med på den ordinære UL. Jeg gikk alene på UL og synes det fungerte helt fint. I utgangspunktet ønsker jeg ikke å ha noen andre enn det nødvendige personell der under fødsel, men hvis ting tar lang tid før selve fødsel er i gang og jeg blir liggende lenge, så er det mulig at jeg "slipper " min søster inn som selskap, men sender henne ut igjen når ting er på gang...hmmm....jepp - jeg er nok sikkert litt rar, men det føles riktig for meg... Hvorvidt du har med barnfar, egen mor/søster, eller venninne er vel helt opp til hva du føler for Så gjør som du føler er best for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå