Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Plager han noen her inne? Kommer med usanne råd? Skjønner ikke hvorfor noen ikke vil ha råd fra ham. Hva har han sagt?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Jasså!!!! og hvem er denne anonyme surfitta som vil vite hvem jeg er? Skal du ha navn, alder og adresse? IDIOT:-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Ja gjerne det. Du kan sende det til Carl I Hagen Apekattveien 1 0001 loooooooserville
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Han er en jævla idiot som sitter her inne på all sin fritid og krangler med oss mødre... ser du hva han kallte deg nå..? Surfitte... Er det virkelig mulig? han er en voksen mann! Han gir seg iallefall ut som det!
Ikkelektuell Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Du er så usannsynlig sjarmerende, Dryppert. Gift deg med meg, din lobotomerte lille grisegutt.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Selvfølgelig kaller jeg deg surfitte!! Du er jo det, samt et ubrukelig og elendig kvinnemenneske som egner seg best til å være vomfyll for resten av samfunnet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå