ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Tenkte jeg skulle laminere ultralydbildene men er så redd for at de ikke tåler varmen. Noen som har prøvd å vet om det går???
snartmammapåny Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Mener de er printet på termopapir av en termoprinter. Altså det er varme som lager trykken. Det resulterer at de blir svarte der det kommer varme på de. Altså ikke hold de nærme varme i det hele tatt og for al del ikke laminer de Finnes jo slik klisterlaminering da, der du bruker lim og ikke varme, det går bra;)
kajak&Daniel Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har rammet de inn jeg.. :-) Så her står de på hylla i glass og ramme... :-)
Snuppen Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Bildene blir helt svarte, men vi tok kopi av de og laminerte kopien og det funket kjempebra...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 jeg fikk vite av jm at bildene vil blekne og bli stygge etterhvert, så man bør scanne de og lage bilder på ordentlig fotopapir hvis de skal holde lenge har sett kusinen min sitt, hun er 11 år, og det synes nesten ikke lenger...
Blue Lady Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Det er sant, de blekner VELDIG! Hadde bildene av Lucas i ramme i stua fra uke 18 til han ble født.. nå er de lyse og nesten brune.. kjempemye lysere enn de vi har av snuppa i magen, disse bildene har ligget i et album hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå