Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar meg på en ting som jeg faktisk lurer en del over.

Dere sier at dere er like anonyme med nikk som uten, hvorfor bruker dere ikke nikk da? Er det ikke gøyere å stikke kjepper i hjulene til noen og være skikkelig rølp med en signatur til gjennkjennelse ,en tam anonym?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fler her inne som kjenner meg, så om jeg lurer på ting om meg eller andre rundt meg som ingen andre trenger å vite, så er jeg anonym. Aldri ellers.

Skrevet

Jammen må du bruke navnet ditt som nikk da?

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Tror det har noe med å gjøre at hvis man vil blåse ut for noe fra skravlesiden, så blir man veldig upopulær der inne, og folk gidder ikke svare deg lenger. Det er nemlig en enorm flokkdyrmentalitet der inne og alle som ikke følger strømmen får mindre respons samt uhyggelig respons. Sånn er det på skrææævle, og da er det nok godt å være her, anonym, uten å risikere noe der inne i fra.

Skrevet

Den såkalte flokkdyrmentaliteten som råder på skravle er jo like ille her! men det er kanskje vanskelig å se bjelken i sitt eget øye?

Skrevet

Nå har dere jo spåret ut. Jeg spør hvordan man kan være like anonym med nikk som man er som anonym. Siden dette er et återkomende argument hos de anonyme for at der er anonym.

Skrevet

Den der var ikke bare nedrig, men rimlig ignorant også..

Depresjoner og angst er en ganske utbredt grunn for langtidssykemeldinger. Grunnen er vel så enkel at dette tar det lang tid å bli frisk av.

Ang røyking og mme så er det dobbelt nedrig å påstå at man er en dårlig forelder på bakgrunn av røyking og om man gir mme.

Men skjønner jo at du som skrev dette er en relativt nybakt mor, med behov for å rakke ned på andre fordi du er usikker selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...