Ei stor og ei lita:) Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Ved forrige fødsel kom alt fostervannet i et stort splasj på badegulvet hjemme. Ektefellen tok klærne rett i maskinen, og tørket opp på gulvet men jeg la meg på sengen og ringte føden. Fikk derfor ikkje tenkt over konsistensen på fostervannet. Så nå lurer jeg på: er det LITT tykkere enn vann? Føler jeg går å lekker litt, når jeg kjenner på trusa så er den våt, men konsistensen er litt "seigere" enn rent vann. Det er ikkje utflod eller slim, for det er tynnere enn det. Slimproppen gjekk for ei veke sidan, har tre dagar til termin. Nokon som vil svare?? På forhånd takk
Kosel Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 samme her, så en tråd tidligere i dag med å ta på sort undertøy og når det da tørker så skal de ikke bli hvitt slik som utflod hvis det er fostervann. Jeg prøver dette nå for evt å ringe føden å si at jeg lekker så får de vurdere. Var på Ul på man. pga vekstavvik og legen ville da ha meg inn på nytt igjen før termin pga lite fostervann så hvis jeg lekker og allerede har litt lite f.vann. så er sikkert ikke det helt heldig..
Ei stor og ei lita:) Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Takk. God idè om sort undertøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå