Gå til innhold

Kan jeg ta striper/farge håret mitt i uke 14?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg husker at jeg så dette sprøsmålet tidligere men klarer ikke å finne fram til det nå. Ønsker derfor svar om det er Ok å farge/ta striper i håret når jeg er i uke 14.

Jeg husker at jeg gjorde en del med håret i mitt forrige svangerskap. Sønnen min hadde eksem, har i etterkant innbilt meg at det kanskje kom av at jeg tok striper ii håret osv mens jeg gikk gravid. Man vet jo aldri derfor vil jeg rådføre meg denne gangen. Har så lyst til å gjøre noe med det kjedelige håret mitt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp det kan du fint gjøre. jeg gjorde også det i uke 14 ca og det var ikke no problem. det eneste er at det tar litt lenger tid før håret tar farge det var iallefall tilfelle hos meg! anbefaler deg å gjøre det hos frisøren, da er du på den helt sikre siden og unngår misfarging:)

Skrevet

Frisøren min ville ikke farge eller stripe håret mitt, men mente jeg burde vente til etter fødsel. Glemte å spørre om det var fordi det sliter mer på håret eller om kjemikaliene er farlige.

Skrevet

Det kan være håret tar fargen litt dårligere når om du farger eller striper når du er gravid. Men det er ufarlig:)

Skrevet

er frisør og kan love deg at det ikke er noe grunn til at man ikke kan farge,bleke håret:)helt trygt.det eneste er at en sjelden gang kan det skje en liten misfarging pga alle hormonene så best å gjøre det hos frisøren og ikke hjemme så ho kan fikse det hvis noe skjer:)

Skrevet

Som frisør kan jeg fortelle deg at det ikke er noe farlig. Eneste er at håret kan reagere litt annerledes på fargen enn tidligere. Det er derfor lurt å dra til frisøren å få gjort det..

Pass bare på at ikke blekingen kommer ned i hodebunn!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...