Gå til innhold

En liten oppdatering.... Langt innlegg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for så mange gode ord her inne jenter.

Det varmer veldig. Fikk en mld om at jeg var "etterlyst" på bim, så tenkte jeg skulle svare..

Har egentlig ikke så mye nytt å komme med.

Var på undersøkelse i går på riksen, var der hele dagen..

Han som hadde undersøkelsen i går fant heldigvis ikke noe mer som var galt, og da er det "bare" hjernen det er noe med. Synes det er forferdelig skremmende, at Jespergutt har en hjerneskade..Omfanget vet man ikke før han kommer ut..

Han trodde heller ikke at det var snakk om trisomi13 eller 18 (de som ikke er forenelig med liv), men han kunne ikke være 100% sikker..

Gikk ut av sykehuset med en god følelse i går egentlig.

Han vet ikke om han har kromosonfeil, og legen anbefalte meg å ikke ta fostervannsprøve.

Det vil ta 4-5 uker før alle svar er klare, og da er jo gutten allerede ute.

De kunne ta en hurtigtest, som det tar 5 dager å få svar på.(den gir svar på trisomi 13, 18 og 21) Men kommer vi noe lengre da? Jesper må jo ut, samme hva resultatet sier. Jeg har allerede forberedt meg på det verste, så jeg orker ikke gå flere dager med den piningen om hva testen sier.. Jeg klarer det ikke. Forstå det den som kan. Det beste hadde nok vært å visst.. Mannen min vil veldig gjerne at jeg tar den prøven, men han så på meg i går at jeg ikke klarte det. Jeg fikk helt panikk.. Jeg vet ikke hvorfor, for jeg var 100% innstilt på å ta den. Man råder ikke over tankene som kommer, det er helt klart.

I dag er alt bare kaos i hjernen min. Fikk ikke sove noe i natt, og lå bare å kjente etter liv.Jeg følte at alt kom til å gå så bra etter undersøkelsen i går, men egentlig så har vi ikke kommet noe lengre. Vi vet ingenting mer..Usikkerheten gnager i oss hele tiden, og jeg går å veksler mellom å ha panikk og gråte helt hysterisk..

Jeg vil bare få dette overstått. Jeg klarer ikke gå gravid lengre..

men jeg har ikke noe valg.. Ikke enda..

Var på samtale med jordmor i dag, det gjorde godt. Det er godt å få pratet om det også, selv om det gjør uendelig vondt.

Jeg skal tilbake på riksen tirsdag og torsdag neste uke, skal da snakke om fødsel. Regner med jeg blir satt i gang eller noe. Har ikke lyst på KS.. De legger vel til rette for å oppfylle mine ønsker så godt det lar seg gjøre vil jeg tro.

Huff, jeg tror ikke jeg orker å være på bim noe mer før den tid. Jeg blir helt ute av meg av en eller annen grunn.

Men jeg kan oppdatere når jeg vet mer.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Gøril. Ord blir fattige, men vil bare du skal vite at jeg tenker på dere...

Skrevet

Jeg og sambo tenker fælt deg dere. Vi har så vondt av dere og krysser alle fingre og tær og ber om at dette skal gå bra!

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal si jeg.. :( Innlegget ditt faar taarene mine til aa renne.. jeg kan ikke fatte hvorfor verden skal vaere saa forbanna urettferdig!!! =( =(

Er saa lei meg.. kan ikke forstaa hvor tungt dere maa ha det naa:(

Jeg krysser fingrer og taer for lille prinsen deres, Jesper..!!!

Tenker masse paa dere, Gøril...

Vil bare oenske dere all verdens lykke til!!!!

Klem fra meg

Gjest Ut på tur
Skrevet

Forstår godt du ikke orker være her inne sammen med alle oss som diskuterer masse ting som egentlig ikke er viktige.Bagateller i den store sammenhengen.

Dere vet vi er mange som tenker på dere(tror jeg kan tillate meg å si vi om oss her inne nå). Dere skal inn i en tøff tid der dere har bare en oppgave og det er å støtte hverandre og den lille i magen så godt dere kan.

Skrevet

Tenker på deg og din lille familie........... *trøsteklem*

Skrevet

Du er ofte i mine tanker, Gøril.

Skrevet

Ønsker deg og dine lykke til i tiden som kommer.

Skrevet

Det er nok ingen som kan sette seg inn i hvordan dere har det! Vet ikke hva jeg kan si.... Ønsker dere lykketil og håper dere treffer mange dyktige folk på veien som kan lytte til dere og gi gode råd!

Skrevet

..må bare si som de andre har sagt;

kommer til å tenke masse på dere i tiden som kommer..

Lykke til -samle mot og krefter nå..!

Skrevet

får ikke sagt annet enn at vi tenker på dere og sender dere trøsteklemmer og varme tanker!!!!

Skrevet

Skjønner deg så godt Gøril, at du ikke ønsker å begynne på den prosessen nå. Den kommer tidsnok etter fødsel.

Bare si fra hvis du har lyst å møtes en dag på Peppes, og tenke på noe annet eller snakke litt!! Både jeg og Amy går jo hjemme nå. Tenker masse på deg og samboeren din! Stor klem

Skrevet

Tenker på dere. Håper det går bra med alle dere tre. Stor klem.

Skrevet

Jeg ønsker dere alt godt! Ta vare på hverandre så godt dere kan!

Skrevet

tenker masse på dere...:)

Skrevet

Ønsker dere alt godt.

Livet er ikke altid rettferdig.

lykke til,.

Skrevet

Synes det er forferdelig trist at dere har fått denne beskjeden... Jeg krysser fingrene og ber til høyere makter om at det likevel skal gå bra.

tenker på dere...

klemmer fra

Skrevet

Du har et mirakel i magen og vi får sende deg alt håp om finnes i verden. Tenker mye på deg etter at jeg fikk vite dette. Kjenner deg ikke engang, men du er i aug.-terminklubben så det kjennes litt nært likevel. Føler på sorg når jeg prøver å sette meg inn i din situasjon for jeg har selv prøvd å bli gravid i 7 år.

Skrevet

Foeler slik med dere !!! Taarene renner ved hvert innlegg.....

Tenker masse paa dere !!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...