Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Har termin om 26 dager og samboer spurte idag om det er greit at han reiser til sverige i helgen, (altså fra lørdag til mandag) for å besøke en i familien sin som han ikke har sett på flere år. Det er egentlig greit for meg at han reiser for tror ikke at jeg kommer til å føde på de 3 dagene han er vekke, men jeg er førstegangsfødende så er litt usikker. Han reiser ikke hvis ikke jeg vil at han skal. Hva synes dere, bør jeg la han reise eller ikke?
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 La han reise, er jo lenge til termin ennå. Godt å være litt alene også
Gjest Ut på tur Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Jeg ville latt han reise, men hadde bedt om at han skaffet noen telefon nummer jeg kunne treffe han på (dumt å sate bare på en mobil) en adresse der han skal være. Og så hadde han fått beskjed om å ha mobilen på med lyd hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 hmm jeg hadde ikke latt min få reise. Vet om flere som har født før termin, og fødselen kan jo gå kjapt, så om han vil være sikker på å være med når hans barn blir født bør han ikke reise bort i 3 dager.
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Jeg hadde også bedt han vente tror jeg.. da kan dere jo reise sammen alle sammen etter fødselen, så kan familien hans få hilse på nurket også.. har han ikke sett dem på flere år, kan han jaggu vente 2 mnd til! ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 HI her. Takk for svar alle sammen. Han har bestemt seg for å ikke reise, selv om jeg sier det er greit. Han klarer ikke tanke på at jeg skal være alene her, i tillfelle noe skulle skje.. Skjønne samboeren min, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå