Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 isåfall hvilken type? apotek eller butikkmerke?
Mor til en stor og en liten Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Jeg bruker omega 3 fra first price. Mye billigere enn de andre merkene også er det mere av de gode fettsyrene der. Svigerfar jobber med omega-3 i et selskap som nettopp er kjøp opp av Røkke og han anbefalte meg denne omega 3 og at jeg skal ta minst 8 kapsler om dagen da anbefalt dose er langt lavere enn behovet, særlig når man er gravid og ammer. Om dere bruker omega 3 med vitaminer i, må dere være mere forsiktig med doseringen da det er enkelte vitaminer man ikke skal ha for mye av. Men, jeg anbefaler som sagt omega 3 fra First Price. Koster ca. 49kr for en boks. Ta minst 8 kapsler for dag.
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 tar både omega 3 og folat ennå. Det skader i allefall ikke. Jordmor mente man kunne ta begge deler så lenge man orket. Jeg tar folat og omega 3 mest for hden. Har hatt eksem i masse år, og disse vitaminene hjelper.
Mor til en stor og en liten Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Unnskyld. Den er fra Eldorado, ikke first price *rødme*
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Tar omega 3 og folat selv. Bruker opp resten av folaten, så blir en stund til. Omega 3 fra apotek, tror det er middelfart jeg..
line_n & sara Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 jeg tar høykonsentret omega 3, kjøper den enten på apotek, helsekost eller helst i utlandet (billigere der!) tar stoor dose, så det blir nok til baby og meg! så tar jeg multivit fra helsekost, kalk, b og c vitaminer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå