Gå til innhold

tar dere omega 3 jenter??


Anbefalte innlegg

Skrevet

isåfall hvilken type? apotek eller butikkmerke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar ingenting nå

Skrevet

Jeg bruker omega 3 fra first price. Mye billigere enn de andre merkene også er det mere av de gode fettsyrene der.

Svigerfar jobber med omega-3 i et selskap som nettopp er kjøp opp av Røkke og han anbefalte meg denne omega 3 og at jeg skal ta minst 8 kapsler om dagen da anbefalt dose er langt lavere enn behovet, særlig når man er gravid og ammer.

Om dere bruker omega 3 med vitaminer i, må dere være mere forsiktig med doseringen da det er enkelte vitaminer man ikke skal ha for mye av.

 

Men, jeg anbefaler som sagt omega 3 fra First Price. Koster ca. 49kr for en boks. Ta minst 8 kapsler for dag.

Skrevet

tar både omega 3 og folat ennå. Det skader i allefall ikke. Jordmor mente man kunne ta begge deler så lenge man orket. Jeg tar folat og omega 3 mest for hden. Har hatt eksem i masse år, og disse vitaminene hjelper.

Skrevet

Unnskyld. Den er fra Eldorado, ikke first price *rødme*

Skrevet

Tar omega 3 og folat selv. Bruker opp resten av folaten, så blir en stund til. Omega 3 fra apotek, tror det er middelfart jeg..

Skrevet

jeg tar høykonsentret omega 3, kjøper den enten på apotek, helsekost eller helst i utlandet (billigere der!)

tar stoor dose, så det blir nok til baby og meg!

 

så tar jeg multivit fra helsekost, kalk, b og c vitaminer!

Skrevet

Tar møllers dobbel jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...