Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge mine beregninger skal jeg ha hatt el, men jeg har nesten litt mens vondt i dag og humøret er heltpå bånn. Kan det virkelig være at jeg har så sen el. Siste mens startet 14. juni, så med 28-30 dagers syklus bør el ha vært over nå?

Andre som har vondt i magen (kjennes ut som mensen skal komme) etter el - eller er det el jeg kjenner. Flere som har det så sent (nært neste mens)?

Håper på svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...Glemte å si at jeg har gått på min første pergo denne mnd. Begynte dag 7.. Kan den ha forskjøvet hele greia da? Og i så fall. Hvis det er el. jeg kjenner i dag er det for sent hvis mannen og jeg...i kveld? Tenker at det kanskje er for sent hvis egget allerede slippes i dag?

Skrevet

Har også hatt mens-vondt. Hadde EL for en uke siden, og har hatt mens murringer siden da, og forferdelig oppblåst i tillegg. Har bedret seg litt nå, men kommer tilbake så fort jeg anstrenger meg litt Siste mens var 13.juni, har IKM 11.juli.

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte - bortsett fra at jeg fremdeles venter på EL. Jeg fikk siste menstruasjon den 15 juni og har tatt en Pergokur. Pleier å ha EL på dag 12-13 og har vanligvis en syklus på 27-28 dager Alle jeg har spurt sier det er vanlig at El kommer senere og at syklusen blir forlenget når man har tatt Pergo, så det er absolutt ikke utenkelig at det er EL du kjenner. Kos dere i kveld og kryss fingrene :-)

Lykke til

Tjikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...