♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 med diare/løs mage?? Er det noe man skal holde litt øye med og si fra til lege dersom det fortsetter?? Får også vondt i magen, sammentrekninger, agen blir helt stram...
Fabelaktiv Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 pass på å få i deg nok væske.. vanligvis er en diare bare en diare men om du trenger å bli beroliget så bør du snakke med legen din (evt jordmor)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Men om du har hadd det ei stund, så ville jeg snakka med legen kanskje.. *ikke helt med i dag*
Vorin med nr 3 Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Man skal ta kontakt med lege dersom man har diare i mer enn tre dager, det sa iallefall min lege til meg. Som sagt veldig viktig å drikke mye, og blåbærsaft skal være bra. God bedring!!!
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2007 takk for tips og råd.. dette er 2. dagen jeg har diaré og jeg jordmortime i morgen så da skal ta det opp med henne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå