Gå til innhold

Noen her som skal føde på RINGERIKE SYKEHUS rundt den 15.august??


Monamor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei :) Har termin 3 jeg da.. men ettersom det er min første så regner jeg igrunn med å gå litt over tida.. Er ikke på overtid før den 17, så muligheten er jo der for at vi er der samtidig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin den 30. august, men selv om jeg er førstegangsfødende KAN det jo hende det skjer før termin =) I sånne fall treffes vi kanskje. Hadde i alle fall vært hyggelig å bli kjent med andre i samme situasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er alltid koselig å ha noen andre å snakke med som er i samme situasjon.. hvor i disdriktet er det du holder til da?? Gammel er du??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Hønefoss, Haugsbygd. Har bodd på Ringerike i snart fire år, opprinnelig fra Mo i Rana, men har samboer som er "innfødt" =). Er 31 år. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor ovenfor hallingby,nærmere ringmoen. Er fra distriktet,født og oppvokst her.. Men har bodd på Nes i Ådal i alle år,flytta litt nedover for snart 2 år siden. Er 26 snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt initiativet til barn-i-magen-treff på cafe Clint førstkommende mandag kl 18. Kanskje du har lyst til å komme? Hadde vært hyggelig det. Foreløpig ingen overveldende respons på nettsiden her, men tror i alle fall det kommer et par stykker... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,jeg må nesten se an formen min litt,er litt småsyk..Hatt noe influensa lignende greier,så er litt slapp om dagen men er formen bra igjen til mandag så dukker jeg opp. Har ei venninde til som er gravid,skal ha i slutten av august,kan høre med henne om hun vil bli med også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at det blir clint treff akkurat den dagen, for da er jeg på ferie.. :( eller så hadde jeg helt sikkert dukket opp :) Bor ca ti min gange unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe "Monamor" kommer seg på beina til mandag slik at vi får treffes på Clint =) Kjempebra om du tar med venninna di også!

Og til "Uventet", vi kan jo arrangere et nytt treff uti august. Hadde vært hyggelig å møttes! Da begynner det virkelig å nærme seg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg får kommet utti august da.. Med tanke på termindatoen min :) Håper dere får det koselig på clint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det spørs det ja=) Du må ha LYKKE TIL! Kan jo hende vi kan treffes på cafe eller noe etter fødselen også?.. Jeg regner med å gå hele august, og sikkert uti september før det skjer noe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal føde på Ringerike Sykehus, og har termin 9. august. Hadde vært kjempekoselig å møtt andre i samme situasjon med termin omtrent på samme tid. Jeg har tid til å komme til Clint mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...