Gå til innhold

ligger bare i senga å venter..


Anbefalte innlegg

Skrevet

kom hjem fra sykehuset på mandag, etter å ha ligget der i tre dager med hyt blodtrykk og proteiner i urin. Men så ble prøvene bedre og jeg fikk lov å dra hjem. Men med det forbehold at jeg lovte å holde meg helt i ro å ike gjøre noe som helst. Så nå ligger jeg bare her i senga å kjeder vettet av meg. Dessuten har jeg knallvonde kynnere som jeg skulle ønske gikk over i rier. Er fortsatt 18 dager til termin, men legen sa, da jeg var innlagt, at gullet var 3,5 kilo og at det ikke var noen som helst fare om han kom nå...Skal til legen i morgen da, er jo spent på hva han sier da...

Så da er det bare å vente da....blæ...ligger for skkerhets skyld å spiser sjokolade i senga da, som om det får meg til å føle meg bedre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...