Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så glad! Har fått fødeplass på Ullevål, har hørt det skal være veldig bra der.Fikk bytte fra bærum pga. lang vei.Har søkt om enerom på barselavd.Hørt man blir overlatt mye til seg selv på hotellet.Flere på ullevål i oktober?Har termin 20.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal føde på "føde B"på Ullevål, har termin 5 oktober :-). Hotellet er konge. Har ikke vært pasient der før, men jobber selv på en annen avedling på hotellet (har ikke noe med babyer å gjøre) Min oppfatning av barsel på hotellet er bra og man får hjelp til det man trenger og det er jo flott å ha samboer i nabosenga :-) Tror det er litt hvordan man gjør det til selv hvor mye hjelp man får, det er jo bare å melde sitt behov....

Skrevet

Jeg skal på ABC, termin 30 oktober.Vært på omvisning, virket veldig bra.

Skrevet

Hallaisen!! eg og ska på Ullevål... :) termin 10.10... :) stas...har hørt veldig nye bra om plassen men tror du må vær litt ivrig selv også...mtp å lære etc...får folmopplegg om amming ser eg på hotellet.. :)

Skrevet

Hei,

Jeg skal også på Ullevål, føde a. Termin 17/10.

Kan man søke om enerom??? Visste ikke at de hadde det engang, jeg.

Kom på tomannsrom sist og det var et mareitt. Var fryktelig glad når de fkk plass til meg på hotellet, ja...

Skrevet

Jeg har termin 9 oktober, og skal på Ullevål. Barselhotellet er bra det, håper inderlig det ikke er fullt der når jeg føder, har så lite lyst til å dele rom med andre på sykehuset...Man blir vel litt overlatt til seg selv, og det er jo det som er meningen da. Og sånn jeg vil ha det. Ha tid og ro til å bli kjent med den lille og prøve oss frem med amming og stell, så kan man ringe på jordmor døgnet rundt ved behov. Og det at samboer kan bo sammen med meg og babyen er også et stort bonus;)

Skrevet

Gratulerer. Hvordan fikk du endra på det? Gjennom legen eller tok du kontakt med Ullevål?

Ønsker meg også dit, har ikke bil og bor like ved. Lykke til videre!!

Skrevet

Skal føde på ullevål med termin 24.10. Skal på hotallet. har hørt mye bra om det jeg...

Lykke til!

Skrevet

Jeg skal på ultralyd på Ullevål og regner med at jeg skal føde der. Utfra det jeg har fått med meg virker hotellet fint. Man får hjelp når man trenger det, men får samtidig ro til å slappe av sammen med babyen og faren.

Skrevet

jeg skal på føde a, og har termin 9 oktober jeg også. så da sees nok noen av oss der=) jeg var på hotellet sist gang, og det var helt ok. jeg sleit skikklig med amminga, og de som var på hotellet gjorde ikke saken noen bedre, men denne gangen vet jeg litt mere hva jeg har krav på så da skal det gå bra =)

Skrevet

jeg skal også på avd b:)termin 1 oktober

Skrevet

Jeg skal på ABC i juletider, foreløpig termin 24/12. Venter spent ¨på hva de sier på ordinær UL.

Ser veldig fram til å være bare mannen min og meg, og det lille nye nurket vårt på hotellet. Leit når den nybakte pappaen må dra hjem, når det er så mye å lære sammen :o)

Blir spennende Krokodillemor, hvem av oss som kommer først. Eller kanskje vi sees i kantinen :o)

Skrevet

har hatt litt psyk. plager,har vært i kontakt med ullevål grunnet det.Fikk fødeplass der på flekken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...