Gå til innhold

Stelleutstyr, hva trenger man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en babywash (flytende såpe), babyolje, sinksalve og en fuktighetskrem. + kluter, håndklær og bleier. Er det noe mer man trenger?

Badebalje, kanskje litt dumt spørsmål, men man må vel ha det også? Tenkte på å bare bruke vasken på badet, men tror ikke den er stor nok til at babyen får seg et ordentlig bad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja vasken vokser de fort i fra og er litt ekkelt med vannkranene også syntes jeg..

håndkler og kluter bare til den lille trengs :)..

hudkrem, salve til sår rumpe og bleier er jo kjekt å ha ;)

trenger ikke annet da vil jeg mene.

lenge til den lille gjør sin ankomst da?

her er det 18 uker igjen.

Skrevet

Jeg brukte sånne tørr engangs vaskekluter (ikke våtservietter!!) til lillemann da han brukte bleie jeg. Vasket han med det da han hadde bæsja. Det skal jeg gjøre denne gangen også :) Også kan det være greit å ha små poser (jeg brukte hundeposer) til bæsjebleier hvis du ikke har bleiebøtte.

Skrevet

har termin 2 dager etter deg jeg:) har kjøpt inn det samme som deg + badebalje m/stativ. badebalje er veldig greit å ha!! når de etter lang tid vokser ut av den, kan du bare bruke den til noe annet:)

kjøpte dette på barnas hus + fru lyng ( bor i bærum..)!

har du foresten husket feber-termometer og neglesaks/neglefil? must det og:)

Skrevet

Hehe, da får hunden vår og barnet dele på rullen med bæsjeposer! Bor i leilighet med søppelsjakta rett uti gangen, så satser på å slippe bleiebøtte.

Jeg kjøpte Mesoft på apoteket, slike tørre engangskluter. Tenkte å ha de i stellebagen, men sikkert greit å bruke hjemme også.

9 uker igjen til den lille skal komme :-) Har ikke kjøpt stellebord og sånn stellematte for å ha oppå enda, så må gjøre det snart.

Skrevet

Husker at det gikk mye vaskekluter og håndduker.

Har stellekomoden etter sønnen min å øverst er det et badekar søm etterhvert kan fjernes å du får en ekstra skuffe.

Har badekar, pyton nå å dusje i, men bra til senere bruk. Sønnen min elsker å bade.

Temperaturgreie til badevannet er litt kjekt å ha, syns jeg.

Skrevet

Har kjøpt tre håndklær med hette. Og så har jeg kjøpt deilig, myk flanell i metervis som jeg har sydd tre håndklær av. Kanskje jeg trenger enda noen? Og så har jeg kjøpt en hel stabel med myke kluter på Princess, ca 30 stykker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...