Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Snakket akkurat med min "faste" spådame, og hun hadde følgende å si... Du er på barnimagen, er du ikke? -jo... Du har skrevet om meg der ser jeg! -ehm... jau.... følte meg nesten litt ille berørt :-p men hun er vanvittig flink og koselig, men jeg trokke jeg skal legge ut navn og nummer igjen hehe.
Teltpluggen Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Jeg ser for meg at hun er høygravid og sitter og sniker i innlegga dine:P Var liksom første som hoppa opp her:P Men vet aldri;)
Love my kidz Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Altså.. hvis du i en tråd her har lagt ut navn og nummer på henne, så vet hun kanskje det fordi noen andre her inne har ringt henne det vel.. og så har de fortalt hvor de fant nr.. Er ikke det en sannsynlig forklaring? Link til dette? Ble nysgjerrig jeg ;-)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 igrunnen ikke... Hun kunne jo ikke visst at av alle de tusen barnimagen damer som er her, så var det meg! haR ALDRI brukt navnet mitt, så skjønner ikke hvor hun skulle ha det ifra med mindre hun er, som jeg stoler på, klarsynt.
*Mysillen* Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 de kan være skumle disse damene... lurer på om "spådommen" min skjer jeg... Bare å vente å se nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå