Gjest Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har masa på han i en uke,nei han vil ikke..synes det blir får ekkelt,har 1 cm åpning og jordmor anbefalte det...han klarer ikke pga at han mener at han kjenner noe der inne..???Men det driter jo jeg i...er det fler som ikke får sex på slutten?eller er han det eneste jævla mannfolke som ikke vil ha sex=( er så frustrert for jeg er sikker på det vil funke...wææææ
Fabelaktiv Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 hehehehehe sorry ass men må le litt og har ikke no svar heller
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 skjønner dere begge godt, men jeg skjønner nok han veldig godt. Hadde nok også følt det hadde vært litt rart å gjøre det.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Nei..hmmm..er vell ingen som har svar på det..men visst han kan gje meg sæd på ei sprøyte så kan jeg få det inn selv,det hva luuurt...desperat??Smule jah!!!!!!!!!!!!!!!
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 det er jo faktisk en go ide. hehe
julisol Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Jeg syns bare du skal respektere at han ikke vil ha sex! Jeg er hvertfall veldig glad for at min mann respekterer det når det er jeg som ikke vil ha sex.. Og modning og fødsel skjer når det er klart uansett. Har jo sett mange eksempler her inne på at sex ikke hjelper mer enn alle andre kjærringråd..
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Hehe:) Jeg får heller ikke pult lengre...har hatt et meget begrenset sexliv de siste ukene pga hans "redsel" for vannavgang og slimproppløsning...bare blitt en sjappis i ny og ne.. Nå har jeg åpning og da han hørte det ble det full stopp!! Kan jo ikke annet enn å skjønne og respektere det...men fader også! Det er NÅ jeg trenger det!!! HEHE:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Det er jo ei stund etterpå da det er vi som ikke vil ha sex så hvis han har lyst på litt før det blir fødsel er det jo lurt og sette i gang....
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Hmmm nei det er vell bare å bite i det sure eplet=( Blir ikke nå på meg....
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 ikke noe på meg hell har ikk evært det di siste 2 mndene...å jeg er despo syten å masen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå