Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Jeg kjøpte en ny bitering fra mam i dag.. Og tenkte sånn at: "nye smokker koker man jo før man gir dem til babyen". Så jeg kokte den litt da, men den ble ødelagt=(
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Det står i bruksanvisninga på mam-biteringen at den ikke skal kokes...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Hm.. Fant ingenting om det i bruksanvisningen jeg..
_svana_ Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Biteringer med sånn flytende innhold blir (selvfølgelig) ødelagt om du koker de...
mednr5imagen Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har kokt min..den ble ikke ødelagt, inneholder noe sånn flytende den og...men husker ikke hvor jeg kjøpte den.....
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Vedlikehold: Vask biteringen i varmt vann med mildt vaskemiddel før du bruker den første gang. Gjenta dette regelmessig. Biteringen skal IKKE steriliseres i kokende vann. kilde: http://www.bambino-mam.se/no/show.php?id=26405
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Får ikke opp den linken jeg. Hvorfor skal en ikke koke dem??? Synes det virker veldig uhygiensk å ikke gjøre det.Alle plastleker blir kokt her i huset og annet vasket godt.
sirkelkatten Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Jeg tar alle nye og brukte leker/biteringer/rangler (som ikke er stoff selvfølgelig) en runde i oppvaskmaskina i ny og ne. Det bør holde synes jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå