lullen snart 4trollunger :) Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 anonyme her?! er dere redde for at andre skal kunne se hvem som sier meningen sin eller?!
Teltpluggen Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hvorfor så mange innlegg som begynner med "hvorfor så mange anonyme?" ? LA nå folk være anonyme om de har lyst til det.. er vi virkelig SÅ nyskjerrige at vi nesten går i bakken om vi ikke vet hvem noen er? Du er da like anonym selv, SELV om du har nick:P
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Jeg gidder ikke å være anonym her, velger jo selv å skrive mosomme kranglegreier her. Kanskje litt annerledes på andre sider, hvis jeg skal stille veldig personlige spørsmål e.l. Synes generelt at folk får stå for det de sier - eller klappe igjen;-)
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 enig med jullegull.
Teltpluggen Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Sa hun uten profil.. Saken er jo den at du er like anonym som alle andre selv om du har et nick her.. Kanskje du ikke er anonym HER i den forstand at folk kjenner nicket ditt, men i bunn og grunn så er du anonym du også.. I likhet med de fleste andre som ikke oppgir masse i profilen sin.. Innkludert meg.. Er ikke anonym noen steder jeg heller, av prinsipp.. Men om folk har lyst til å være anonyme og fucke up stemninga her litt (Noe som Til tider kan være utrolig komisk) så må de jo bare få lov til det. Det finnes selvfølgelig grenser for hva folk kan si og gjøre her inne også, men det gjelder også oss med nick.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Å herreguuud, så irriterende!!!! Drit i d profilgreiene, synes bare d handler om at det er lettere å lese tråder når folk skriver under med nick, jeg...
Teltpluggen Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 DET blir noe helt annet igjen. Greit at det blir noe annet å lese fordi det er mulig å skille anonym 1 fra anonym 2, men vi ER faktisk like anonyme;)
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2007 du er skikkelig sta du.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Hvis vi er anonyme uansett hvordan vi vrir og vender på det, synes jeg nick er best!
Teltpluggen Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Jeg er staest! Når du skriver det sånn jullegull, så er jo jeg også enig der. Nick er klart best.. Men det betyr ikke at vi kan hindre folk i å være akkuratt så anonyme som de selv vil;)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 JEG er staest! Jeg er ALLTID staest! Det sier mannen min, ihvertfall.....
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. juli 2007 hmmm... tror at du har misforstått litt der marthe. det er ingen som prøver å hindre noen i noen ting som helst. den var vel litt drøy.? hvorfor så på hugget? har du noe skjule?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #15 Skrevet 4. juli 2007 Herregud - AT DU GIDDER -lullen m/bøllefrø. AT DU GIDDER å bruke tid og energi på å irritere deg over anonyme. Akkurat som du er så lite anonym selv, liksom!!!! Kom med fullt navn og adresse - da skal jeg holde kjeft!
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 4. juli 2007 hehe var det rette ræva som feis?! kom visst borti anonym knappen eller? hehe artig du.
Teltpluggen Skrevet 4. juli 2007 #17 Skrevet 4. juli 2007 Du hisset deg opp over anonymitetskommentarene mine før jeg hisset meg opp over dine;) Du "ga deg" (Ikke direkte men likevel;)) Altså, jeg vant, altså.. JEG er staest! Det sier mammaen min!
Teltpluggen Skrevet 4. juli 2007 #18 Skrevet 4. juli 2007 Kjære lille anonym.. Dette har jeg allerede fortalt dem:) Du er litt sent ute;)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #19 Skrevet 4. juli 2007 Jepp - slapp en braker! Har vært i denne diskusjonen så mange ganger før, og begynner egentig å bli litt lei... Men jeg fatter ikke at folk gidder å bry seg om anonymknappen blir brukt eller ikke. HVERTFALL ikke her inne på KRANGLESIDEN. Kan godt si at jeg heter Janne Hansen, kommer fra Oslo og er 23 år. Hjelper det på frustrasjonen din? Var det deilig?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #20 Skrevet 4. juli 2007 Godt det - men kanskje de trenger å få det inn med t-skje... :\
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #21 Skrevet 4. juli 2007 hmm.. sitter egentlig bare her å koser meg og slapper av. det er dere som hisser dere opp og irriterer dere. hvis du har vært i denne diskusjonen sååå mange ganger før... hvorfor gidder du å gjøre det igjen?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #22 Skrevet 4. juli 2007 må le litt av denne lullebærta. er du så mye mer fremtredende du da og så mindre anonym? synes du er like anonym som meg.det står ikke akkurat navn og adresse på nicket ditt heller. slutt å bland deg.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #23 Skrevet 4. juli 2007 haha - herlig:D Enda en som tror at alle anonyme er samme person! Grattis Lullen!!!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #24 Skrevet 4. juli 2007 Jeg er alltid anonym. Derfor bruker jeg også burka. Det er så skummelt at noen skal se hva jeg gjør. Som når jeg er på Kiwi og kjøper Stratos på tirsdag, og så går på Kiwi og kjøper Stratos igjen på torsdag. Da er det godt at ingen ser at det er meg. Tenk litt på det du, lullen, storebror ser deg.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #25 Skrevet 4. juli 2007 Oj, Oj, Oj, Oj! Her er d action mens man henter i barnehagen, skjønner jeg! Og "marte..etc", jeg r F.. ikke hissig! ;-) Men jeg har rett! Og er STAEST! Anonymknappen er for feiginger! Hi-hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå