Gjest Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Har man litt av fiskekraften oppi sausen?? Hvor mye? Jeg er ikke så begeistret for fiskesmak altså... hehe... liker ikke fisk generelt! Men etter mas fra sambo skal jeg være snill...=p
frøken blå Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Man har litt av kraften fra boksen oppi sausen ja. smak til, så tar du så mye du synes er passe.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Jeg tar all kraften fra boksen i sausen, jeg. Bruk hvit pepper og karri til å balansere smaken med, synes ikke sausen er det værste... Men fiskebollene smaker nok fisk for meg...
mayaya Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 jeg elsker fiskeboller i hvit saus, men bruker ikke krafta.. bedre uten :-p
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Bruker all kraften i boksen. Kan ikke fordra fisk ellers men fiskeboller er super godt, smaker ikke fisk-fisk av det selv om jeg bruker kraften og fiskebuljong.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Jeg bruker all kraften fra boksen. Lager sausen fra bunnen av og bruker litt muskatt og masse karri... så her i huset er det fiskeboller i karrisaus:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå