Gå til innhold

legen kaldte meg ei dum blondine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

toppen av ironi er å være norsk i danmark, komme på sykehuset til en snakk med gynekolog som viser seg å være svensk.

jeg var på sykehuset for å snakke med gyn fordi jeg i følge min hjertelege skal ha ett keisersnitt. eller hjertelege i norge og i den by jeg bor her sier jeg skal ha det, fodi mitt hjerte ikke er sterkt nok sier de.. men så kom jeg på scanning, med hjerte, i en anden by og han sa jeg ikke skulle ha det..

nåh, videre.. kom inn til legen og han hadde jo bestemt seg før jeg kom at jeg skulle ikke ha det. jeg ville snakke for min sak, ikke fordi jeg for en hver pris vi ha KS, men fordi jeg er redd etter det je har hørt siden jeg var liten..

han sitter der, super arrogant og forteller meg at det er like farlig med KS som vanlig fødsel, noe jeg allerede er fuldt klar over.

så sier han at jeg skal være klar over alle de positive og de negative ting med KS, hvor jeg så svarer at jeg har lest alt jeg har kunne finne om KS og snakket med egen lege og JM og flere så jeg har styr på det og jeg er ikke dum..

han svarer: jemen du er da blondine, er du ikke det??? så lo han..

jo jeg er blond, men det har fa.. ikke noe med saken å gjøre, og kanskje var det bare en vits, men den var ikke morrsom..

videre sa han at han skulle ønske han kunne få kvinner som fikk KS til å skrive under på en kontrakt på at de kun skulle ha ett barn og at sugekopp var ett bedre alternativ for meg hvis jeg fikk en vanskelig fødsel...

i danmark er keisersnitt valgfritt, hvem som helst kan få det så jeg får det jo hvis jeg vil, men jeg er bare så sur og lei meg og skuffet.. forstår ikke at han kunne si noe sånt..

skal tilbake til samtale med han 31.07. da skal jeg ha mamma med, som moralsk støtte.. :)

åhh, det var deilig å få ut litt frustrasjon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en dustelege - æsj, altså, nå kjente jeg at jeg ble skikkelig irritert!!! Lykke til videre da:-)

Skrevet

Herregud, for en komplett idiot av en arrogant superfjott !!! Man kan virkelig undre seg over hvorfor han har blitt lege med slike holdninger ! Stakkars lille, lille mann ! Og dårlig humor oppå alt, herlighet, kan ikke være greit; det får være en slags trøst. Men ikke finn deg i all dritten hans, svar ham tilbake, det får da fa...n med være måte på !!! Tror jeg hadde klikka helt ! Spør ham om det var vakkert i Polen, siden det sikkert var eneste stedet han kom inn på medisinstudiet..! Og om det var der han lærte seg å kjenne igjen blondiner ( som han sikkert måtte betale for, lille mannen..!! ) Fader, det der provoserte meg noe enormt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...