Gå til innhold

aaargh alså, var på ul idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror dere babyen ville vise seg???

NÆI!

han lå bare å såv i samme stilling som sist vi var på ul=/

ble litt skuffa men hadde vel egentlig regnet med det, så nå gir jeg opp, den får bare ligge der inne å holde seg hemmelig, for ut skal den en dag uansett!=)

legen trodde muligens det ble en gutt, men tørr ikke stole på det så jeg er like langt i min etterforskning på hva som skjuler seg der inne=)

prøde å ringe for 3d ul men dem hadde ferie helt fram til august=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde vært fornøyd bare alt var som det skulle jeg. Det er ikke alltid en selvfølge. Kjønnet får du jo vite før eller senere uansett. Det kan vel ikke være så forferdelig å ikke få vite nå?

Skrevet

joda det viktigste var jo at alt var i orden, det fikk vi bekrefta sist på ul, men fikk ny time av legen for å komme tilbake for å titte på kjønnet o.l, så dermed hadde jeg håpa på å kunne se noe denne gangen=)

Skrevet

Så synd da. Vil å vite kjønnet på babyen, for det om det viktigste er at barnet har det bra og er friskt. Litt stas å vite hva man bærer på, å at man kan planlegge litt mer ang kjøp av klær, barnerom, event farger, leker el.

Fortsatt lykke til med den hemlighetsfulle babyen:o)

Skrevet

takk=)

ja slik tenker jeg og, er så mye lettere når man skal handle klær, er ikke såååå urtolig mye nøytralt å velge i blandt babyklær synes jeg=)

Skrevet

Et wienerbrød og en kald cola ca 1/2 time før ul hadde sikkert gjort susen!! ;0) Gjorde dette da jeg skulle på ul med forrigemann og det funka som bare det

Skrevet

hahahaha, vet du hva???? jeg spiste FAKTISK et winerbrød å drakk nesten en halv liter cola på turn til sykehuset!!!!=)

Skrevet

Hahaha så bra!! Kanskje det ble litt i seineste laget da... Meen du får ta det som en ekstra overraskelse ved fødselen da.Huff lett for meg å si, hadde aldri klart å ikke vite......så håper jeg får vite det på ul om 3 uker =0)

Skrevet

ååå nei... skal inn på 3 ul den 19 for å se kjønnet. håper virkelig h*n vil vise seg frem denne gangen.. Alt gaver og klær jeg har fått er til gutt da. har en jente fra før på 5 så det hadde vært gøy med en gutt..

Men men som jeg sa til dattern min så er det ikke jeg som velger kjønnet etter at hun gråt i 1 time fordi det absolutt MÅ være en jente fordi gutter bare ødeleger leker :| Tihi uannsett velkomme skal h*n være..

Skrevet

jeg klarer heller ikke la vær å vite EGENTLI, men aner ikke hva jeg skal gjøre for å få vite=/

kan liksom ikke få sambo til å titte inn me kikkert eller sprette opp magen for å se=)

prøvde å få time på 3d men dem hadde ferie til 1.august=/

Skrevet

Du kan låne litt av aktiviteten til mine. Har en på snart 5 å han har energien til 10 småbarn. Var på ul da jeg var 12 uker å den lille snurret rundt der inne så jordmoren nesten ikke fikk målt det hun skulle. Skal tilbake å ta ny ul om to uker håper jeg får vite kjønnet da. Litt mere personlig med en han eller hun, enn den eller det:o)

Skrevet

Min sønn vil ha gutt og jente

Skrevet

Hmmm nei skjønner hva du mener...... Nei hva kan en gjøre da? Rope og se om du får svar? *hihi* Huff, nei jeg hadde nok blitt frustrert jeg også....

Jeg får heldigvis ul hver 6.uke frem til fødsel, så en eller annen gang må de vel klare å se det....

Skrevet

vi fikk heller ikke se noe på ul, har veldig lyst å sjekke igjen bare for å se kjønnet... er glad alt ser bra ut, men likevel - alltids gøy å se kjønnet...

:)

Skrevet

Samme skjedde hos oss på 3D ultralyd :-(( Var også 2.gangen vi var inne til 3D (hadde hatt vanlig UL før), og begge 3D gangene NEKTET hun å vise fjeset :-(((

Hun ligger med ansiktet mot ryggen min, og det var ikke engang mulig å få til et noenlunde greit profilbilde :-((

Kjønnet ville hun ikke vise sist gang heller, men hun har vist det tidligere (jente altså ;-) )

Hvis du skal ha 3D senere, ville jeg først sjekket om du må betale for UL uansett om dere får se noe eller ikke. Hvis du må betale uansett, må du jo vurdere om du vil dette... for siden h*n ligger "feil" hver gang, så er jo muligheten stor for at det skjer igjen da :-(

Skrevet

ja legen sa det så ut som den hadde funnet en favorittstilling=(

ligger på mag med hode på min venstre side..

og i dag hadde han til og med beina opp mot ansiktet så da var det ikke noe lettere nei=/

legen prøvde å "riste" litt i han å puffe på han men neeeeei, ingen skull få vekke den lille skapningen, bare gnudd segi øynene og sov videre!=)

har en smule guttefølelse men stoler ikke helt på den heller...

sambo sa før vi gikk inn at det egentlig ikke var noe vits i det for det var jo en jente vi kom til å få uansett, så vi trengte ikke ul for DET VISTE HAN=)

haha,skal bli spennende, men guuuu så nysjerri jeg er=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...