Lykkeliten og jeg Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Gubben hadde så lyst til å se barndomsleka si på kino.. Så da skal vi dra og se på The Transformers (?). Skikkelig guttefilm.. Men, gi meg en pose med smågodt og en drikke så skal jeg se på jeg ;o) var og så den siste Die hard filmen i helga. Så dette er siste gangen på leeeeenge at vi får dratt på kino gitt. Siste gangen får småtten kommer i hvert fall, siden vi skal ha barna hans i noen uker nå.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Transformers filmen er faktisk skikkelig bra:) Jeg var egentlig ikke noe særlig fan av de når jeg var liten... Men filmen... Den var DRIT bra:) Du kan glede deg:) (så festpremiera på Drammen kino for ei uke sia:) )
Teltpluggen Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Filmen var DRITBRA altså! Så den med sambo selv da han hadde sååååå lyst.. Var selv veldig negativt innstilt, men ble utrolig positivt overraska! Eneste var at det var VELDIG skingrende lyd et par ganger;) Men den var knallbra:)
Lykkeliten og jeg Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 Ok det er bra =) Sist vi så på en film som han hadde sååå lyst til å se og jeg ikke var så innmari begeistret, var Sin City. Da var det kun sukker-kicket som holdt meg våken, hehehe ;o) Die Hard 4.0 var veldig bra. Digger Bruce =))
Nusse_83 Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Kan virkelig anbefale en ting på kinoen som er helt fantastisk for gravide.. Sist vi var på kino hadde losje(vet ikke om det staves slik) plasser. Helt øverst i salen, herlige store elektriske skinnstoler som kunne legges bakover med støtte til bena, og super utsikt til lerrettet. Noe helt annet enn å skvise seg ned på noen trange stoler midt i mengden, men stor frykt for alle de gangene men kanskje må prøve å komme seg ut på do i løpet av filmen Plassene kostet hos oss bare 20 kr mer pr billett, en pris jeg syns det var verdt å betale. Ikke så ofte vi går på kino. Tenkte vi ville gjøre det samme når den siste filmen med harry potter kommer på kino den 13 juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå