Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Gripe etter en leke bevisst for å leke med den? Snu seg fra mage til rygg? Snu seg fra rygg til mage? sitte?
Arb.ledig husmor Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Når snuppa begynte å gripe etter en leke bevisst, vet eg ikkje.... Men ho snudde seg fra rygg til mage når ho var ca 7mnd, og tilbake når ho var 8mnd og 3 daga... Kunne sitte alene fra 7,5mnd, men kan ikke sette seg opp selv....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Når gullgutten grep etter en leke,vet jeg ikke,tenkte liksom ikke over det og har ikke notert det noe plass. Når han snudde seg fra mage til rygg,vet jeg heller ikke,for de sier at det ikke er noe milepæl,siden de får det til fordi hode er så stort og tungt,at det kan de få til med en gang,men det var før han snudde seg fra rygg til mage og da var han ca 2.5 mnd
suseduse Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 mener han begynte å gripe etter bevist når han var litt over 3 mnd, snudde fra mage til rygg rundt 2.5 mnd(ikke bevisst) bevisst rundt 4 mnd,snudde seg fra mage til rygg 6 mnd, og begynte da å intr seg for å sitte.. han setter seg fortsatt ikke opp i sitte stilling(9 mnd) men sitter helt stødig.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Gripe etter en leke bevisst for å leke med den?husker ikke Snu seg fra mage til rygg?6uker og 5uker Snu seg fra rygg til mage?nesten 4mnd og 3mnd sitte? alene uten støtte-5mnd-og har ikke skjedd ennå ho er 5mnd og 4dager nå,sitter fint om ho har støtte iryggen da
manonym Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Gripe etter leke vet jeg ikke helt egentlig, tenkte ikke over det=) Snu seg fra rygg til mage gjorde han da han var 3 måneder. Har enda ikke snudd seg BEVISST fra mage til rygg tror jeg, har rulla rundt noen ganger men tror det er ber pga at han tipper over. Sitter ikke enda da, bare 5 måneder enda=) Sitter mye på fanget når vi holder han.
kajak&Daniel Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Snu seg fra rygg til mage: 4 mnd og 9 dager Snu seg fra mage til rygg: 5 mnd og en uke(ca) Satt seg opp selv: 7 mnd Nå er han 8 mnd og sitter, krabber, reiser seg og går langs møblene..
LisaColli Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 1. litt over 4 mnd tror jeg. 2. gjorde det ved 3 mnd, men ikke bevisst før 5 mnd. 3. 5 mnd 4. kan ikke sitte enda.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Begynte å ta etter leker da hun var 6 uker og viste tydelig interesse for dem da, men hadde ikke særlig kontroll på bevegelsene enda så det var jo vanskelig. Vi har bilder fra hun var ca 2 mnd der hun holder lekene sine selv og plukker å undersøker dem og prøver å få fingrene til å fungere..... Før det hadde hun en periode hvor hun var veldig ivrig på babygymmen. Vanskelig å huske detaljene på dette. På 3 mnd kontrollen snudde hun seg begge veier uten hjelp(mage-rygg-mage) 5 mnd begynte hun å åle og gå opp på alle fire. 6 mnd krabbet hun skikkelig. 6,5 mnd satte hun set opp uten hjelp og 7 mnd så reiste hun seg uten hjelp. Nå er det full rulle, blir straks 8 mnd og begynner å få farlig god kontroll og stor fart når hun fyker rundt her.. Tidlig ute med alt som går på bevegleser, men vi venter fremdeles på at hun skal begynne å lage prate-lyder, ikke bare lyder. Nå går hun å brummer som en bil, blåser luft gjennom nesen å hviner. Utrykker seg veldig godt ved hjelp av lyder altså, men det er liksom ikke "ord", for den som skjønner hva jeg mener.. (mama-baba-papa-nana-jaja etc etc) Men barn er jo så forskjellige, så da er vel jenta mi tidlig ute fysisk, men ikke på andre ting igjen. Hmm...
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 1) 3 mnd 2) 4 mnd 3) 6 mnd Er nå 9 øyeblikk...hun går snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå