Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Jippi!!! Gledestårene renner nå! Svidde av en cb og jammen meg lyser ikke krysset mot meg. Tenk at vi har fått det til igjen i 1pp etter MA. Jippi!!!! Er redd for MA igjen, men med IKM den 7.7.07 og runde av 12uker på bursdagen min, må det vel gå bra denne gangen *krysse fingre* Er bare 3+3 idag, og 11dpo, men fikk en fin og klar cb så ingen tvil:) Slenger fra meg babystøv så det er bare å forskyne seg;) +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Gratulerer så utroooolig masse! Siden jeg er førstemann til å forskyne meg av støvet er jeg gråååådig!!! Hehe... Kos deg med den lille i magen!!!
Duo-yoghurt Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 gratulerer kjempemasse!!!!!!!! Kos deg med den lille spiren! *suger til meg siste rest av babystøvet*
Rafi Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Gratulerer så mye jeg vil også ha litt babystøv send litt mer da....
mamma til twins Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Gratulerer kjære deg!! Men kan noen fortelle meg hva alle disse merkelige forkortelsene står for! cg, MA, dpo.... Hva i huleste? Nybegynner... (altså, har barn, men brukte ikke slike uttrykk da..)
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2007 Tusen takk for gratulasjoner Lubine: *Ma står for missed abortion. (fosteret dør, men det blir ikke støtt ut av kroppen sånn som ved en spontanabort.Kan gå lenge før en har funnet ut at noe er galt.. *Dpo er "days past ovulation" (antall dager etter eggeløsnigng. *Cb (forkortelse for clear blue) og *SA (er spontanabort) Tror det skal stå info om forkortelse et sted her inne, men usikker på hvor. SLenger fra meg enda mere babystøv: ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Værsegod
juzza Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Gratulerer så mye! Hadde du noen symptomer da? Har selv IKM 8. jui... men kjenner ingen tegn til noe som helst...
Idun<3tosmå<3 Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Gratulerer gratulerer! :) Takker for støv og sier god tur til 1. tri, der blir du nok til du må over på 2. tri Lykke lykke!!
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Gratulerer!!!! Har lest de siste innleggene dine og krysset fingrene for deg. Kos deg med den voksende spiren! Klem:)
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. juli 2007 Tusen takk alle sammen! Håper dere følger meg snart nå Liten symtomliste jeg hadde: 6dpo: festeblødning 7dpo: Støt og følelsen av strøm i eggstokkene, murringer 8dpo: Stor matlyst. Kan spise mye, og ta lang tid før jeg føler jeg er mett (må begrense meg litt ja.. he he..) 9 dpo: Veldig oppblåst.. føler meg som en ballong, og har luftsmerter.. Kviser popper fram 10 dpo: Ømme pupper 11 dpo: Trøtt, veldig trøtt.. kan sove 10 timer, og føles ut som jeg bare har sovet 2 gjennom natta. Humøret svinger, vondt i korsrygg, øm i magen og murringer. 13 dpo: Enda flere kviser Og jeg merker jeg må tisse litt oftere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå