Gå til innhold

Sitter her sjokkert med en positiv test..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!!! Gledestårene renner nå!

Svidde av en cb og jammen meg lyser ikke krysset mot meg. Tenk at vi har fått det til igjen i 1pp etter MA. Jippi!!!!

Er redd for MA igjen, men med IKM den 7.7.07 og runde av 12uker på bursdagen min, må det vel gå bra denne gangen *krysse fingre*

Er bare 3+3 idag, og 11dpo, men fikk en fin og klar cb så ingen tvil:)

Slenger fra meg babystøv så det er bare å forskyne seg;)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så utroooolig masse! Siden jeg er førstemann til å forskyne meg av støvet er jeg gråååådig!!! Hehe... Kos deg med den lille i magen!!!

Skrevet

gratulerer kjempemasse!!!!!!!! Kos deg med den lille spiren! *suger til meg siste rest av babystøvet*

Skrevet

Gratulerer så mye :) jeg vil også ha litt babystøv :D send litt mer da....

Skrevet

Gratulerer kjære deg!!

Men kan noen fortelle meg hva alle disse merkelige forkortelsene står for! cg, MA, dpo.... Hva i huleste?

Nybegynner... (altså, har barn, men brukte ikke slike uttrykk da..)

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner :D

Lubine:

*Ma står for missed abortion. (fosteret dør, men det blir ikke støtt ut av kroppen sånn som ved en spontanabort.Kan gå lenge før en har funnet ut at noe er galt..

*Dpo er "days past ovulation" (antall dager etter eggeløsnigng.

*Cb (forkortelse for clear blue) og

*SA (er spontanabort) ;)

Tror det skal stå info om forkortelse et sted her inne, men usikker på hvor.

SLenger fra meg enda mere babystøv: ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Værsegod ;)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Hadde du noen symptomer da?

Har selv IKM 8. jui... men kjenner ingen tegn til noe som helst...

Skrevet

Gratulerer gratulerer!

:):)

Takker for støv og sier god tur til 1. tri, der blir du nok til du må over på 2. tri :)

Lykke lykke!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :)

Skrevet

Gratulerer!!!! Har lest de siste innleggene dine og krysset fingrene for deg. Kos deg med den voksende spiren!

Klem:)

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Håper dere følger meg snart nå :)

Liten symtomliste jeg hadde:

6dpo: festeblødning

7dpo: Støt og følelsen av strøm i eggstokkene, murringer

8dpo: Stor matlyst. Kan spise mye, og ta lang tid før jeg føler jeg er mett (må begrense meg litt ja.. he he..)

9 dpo: Veldig oppblåst.. føler meg som en ballong, og har luftsmerter.. Kviser popper fram

10 dpo: Ømme pupper

11 dpo: Trøtt, veldig trøtt.. kan sove 10 timer, og føles ut som jeg bare har sovet 2 gjennom natta. Humøret svinger, vondt i korsrygg, øm i magen og murringer.

13 dpo: Enda flere kviser :P Og jeg merker jeg må tisse litt oftere

Skrevet

Gratulerer så mye,... :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...