Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Var på UL idag, er ca 6+1 uker på vei idag! Fikk se et lite foster med et bankende hjerte! Så langt, alt bra.... MEN..... Han lurte på om jeg slet med blødninger for han fant en blodansamling i livmoren min! Så det var 50/50 sjanse for at dette gikk bra mente han!! Fikk beskjed om å prøve å holde meg unna sex denne tiden framover nå da, så jeg fikk beskjed om å kjøpe LUDO!!! hehe.... Men prøver å være positiv! I forrige svangerskap så hadde jeg en monsterblødning i uke 11, men da gikk det bra! Så jeg håper det ordner seg denna gangen her!!!
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Uff, da ikke morsomt! Men, det skal nok gå bra denne gangen også. Har det kommer noe blod enda? Lykke tid!!
Mamma til snart 4 Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 min tante fikk samme besjed som du. .til henne sa jm at det er slik med mange. . det er noe som fikser seg selv etter en tid, vent til neste UL, nyt tiden uten sex, men tenk positivt, alt er bra skal du se. . hadde du ikke vært så tidligt på UL så hadde du ikke vist om dette, jm sa at mange hadde hatt små blod samlinger uten å vite om det. . lykke til;)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 uff ingen koselig beskjed og få.. men vi krysser det vi har for at det skal gå bra vi veit du.. he he ludo ja.. du må ha masse lykke til og holde oss oppdaterte her!!
Ioren Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Det går nok kjempebra!! Blødde en del ca i uke 6 jeg også, var på tidlig UL, fikk sexnekt, og ny UL to uker etter, alt så bra ut da. Så dette går nok bra, til neste sommer triller vi rundt på hver vår trønderunge her nede, det er jeg sikker på =D
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Men heisann da... Jeg kommer og spiller ludo med deg veit du. Må jo passe på dette lille knøttet..
mamman te JM og M Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 vi kjæm å spille ludo i uke 29 ilag med dæ!!!! krysser alt æ har for at det skal gå bra med dåkk!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2007 Tihi!!! :D:D Men det morsomste av alt der, var det når vi skulle si hadet! Han ønska meg en god sommer og jeg det samme til han! Så kom kongekommentaren fra dr Wergeland! " jeg skal kose meg godt i sommer jeg å!, men jeg skal ikke holde på med ludo jeg da!!" Tihi!!!! :D:D Tror du vi knakk sammen dobbelt begge to da eller???? :D:D
mamman te JM og M Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 hahahahahahahahaha.........................:): bra det finnes slike leger da!!!!!! :) ser for meg dere begge to, i knebøyd stilling å ler så dere rister!!!!!!!!!! tihitihi :)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Morsom lege hihihihihi............... Som deg fikk jeg konstantert blodansamling i livmor, dette var når jeg var snart 8 uker nå ser det ut som det er stopp, på tide synes jeg. Jeg er 16+6 i dag,ble flyttet frem 1 uke på UL på mandag. Det trenger ikke å gå galt tiltross for store blødninger. Vet at det er skremmende, men lit eman kan gjøre med det,blodansamlingen ligger jo der. LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. juli 2007 Takk takk!! Solstrålen, jeg har sendt deg en PM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå