Lillegullet130707 Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 I dag har jeg vært helt utenfor.... Har bare villet sove. Har sånn feberfornemmelse (helt klam i huden) og føler meg tappet for energi... Er også tidvis kvalm... Kanskje dette er vanlig 2-3 uker før termin...?
jua 10.12.05 Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hei! Jeg har det på samme måte som deg, har termin 23. Har egentlig hatt det sånn i noen uker. Tror det er ganske vanlig mot slutten.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Føler meg trøtt og sliten nå for tiden. Tåler ikke så mye styr før jeg blir utslitt. Er i uke 36.
Prinsesse 22.07.07 Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Ble slik i går jeg. Skulle vake litt på vaskerommet,men plutselig var det som om noen tok lufta ut av meg. Måtte bare gå å legge meg på sofan. Lå der og sov fra kl 17- 22.30. Gikk og la meg. Sto opp kl 7 i dag og vasket ferdig det jeg ikke fikk gjort i går. Men etter jeg var ferdig måtte jeg gå å legge meg igjen. Tror jeg ikke skal ha noe flere prosjekter jeg nå. Er jo greit å være uthvilt til fødsel også. Men ikke lett å slappe av når jeg føler at det er så mye jeg skulle gjort. Gleder meg til alt er over og kan få tilbake litt energi. Lykke til. Ser dere har termin noen dager før meg.
Lillegullet130707 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 Det er nettopp det, jeg har endel å gjøre før fødsel og klarer ikke helt å roe meg... Men kroppen vil bare hvile... Nesten så jeg får lyst til å grine innimellom... Har ikke vært sånn før - påvirket av hormonene altså... :-/
Krysia Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Ja, helt enig! Men det er veldig fra dag til dag for min del. Kan jo være greit å tenke på. I går vurderte jeg om jeg i det hele tatt orket å stå opp og dusje. I dag er det mer pepp! Vi må nok bare slå oss til ro med at prosjektene tar lengre tid - og justere oss deretter. Og, for min del, sove når jeg kan! Sover dårlig om natta, men mellom sju-åtte og tolv sover jeg som en unge
Lillegullet130707 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 Krysia! Jeg er akkurat lik deg. Om natta sover jeg dårlig. Er oppe på do, drikker og vandrer litt. Men når mannen min drar på jobb kl 7, da står jeg opp og spiser litt og så går jeg og legger meg igjen og sover i strekk til kl er 11-12. Rart det der... ;o)
Noah A*3 daga over* Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 er nok helt normalt men så utrolig frustrerende...har 13 dager igjen...i går var i heilt på topp,fikk gjort så mye...men idag e i heilt skutt...å sliter med kvalme og svimmelhet hver dag.. beina e i dobbel str,trøtt som f. heldigvis e stedatteren på 3,5 hos dagmamma,men de to her på 7 må klare seg en del selv når typen ikkje e hjemme.heldigvis driver han gård,så han e ikkje så langt unna... tror i må slutte å være "superkvinne" å bare ta det med ro til fødselen,ellers klare i vel ikkje å presse ut ungen engang... sukk det var dagens klagesang..hehe...godt å bare få det ut å..bedre å få det ut her enn å la det pøse på typen...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Jeg er i uke 35... har hatt det sånn 1 uke Var hos legen fredag og tok noen blodprøver for å se om jeg hadde noen mangler. Legen fortalte det går et virus nå som gir sånne symptomer også til ikke gravide.Hun trodde jeg kanskje hadde fått det.
julisol Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Kjenner meg absolutt igjen! Det er nok bare sånn det er mot slutten! Nevnte det for jordmor på mandag, og ho sa at da er det bare å lytte til kroppen og ta pauser og lurer innimellom. Ho sa at det gjør ingenting å sove litt mer på dagen når jeg sover dårlig om nettene. Sånn kommer det til å bli i mange måneder framover.. !!
jua 10.12.05 Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Ja man får prøve å lytte til kroppen, greit å være i form til fødsel. Men det er ikke lett med 2 barn. Store gutten er 6 år å klarer det meste selv, men lillemor er bare 1,5år og helt i hundrede om dagen. Skjønner jo ikke at mamma er sliten og har vondt.
Krysia Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Lilletrollet - akkurat samme ja Føler meg jo egentlig ganske heldig som kan ha det sånn! Ser at vi har samme termindato også, forresten...
Nusse_83 Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 Litt leit å si det, men føles litt godt å vite at en ikke er alene om å ha det slik. Får bare la kroppen jobbe og forberede seg til fødselen, og håpe kreftene kommer tilbake da. God bedring og lykke til videre til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå