Gå til innhold

Har du lyst på diecuts?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt mange nye dies i det siste, og det klør i fingrene etter å få brukt dem.

 

Derfor ønsker jeg å stanse ut 100 figurer og gi bort til én av dere som ikke har egen tang. Se på det som en liten sommergave :)

 

Så dersom du driver med scrapping og/eller kortlaging, og har lyst på noen diecuts, så signer her. Dersom flere signerer, så blir det loddtrekning.

 

Jeg betaler porto.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne ha.

Jeg driver ikke i det store men liker å lage kort selv, blir mer personlig de.

Skrevet

jeg vil gjerne ha..

driver endel med scrapping, lager kort og album å slik..

elsker det..

men har desverre ikke en slik maskin så jeg kan lage selv. =(

Skrevet

Så snill du er da!:) Jeg vil også veldig gjerne ha!:)

Lager album til prinsen min!:)

Skrevet

Det burde jo heller vært du som skulle fått en pakke, det er ingen som er så flink som deg til å holde liv her på hobbydebatten, snill er du også. Jeg har ikke tang, og det er sikkert mange andre som trenger diecutsene mer en jeg gjør...(har masse andre ting til scrapping jeg) Synes bare at det var så fint gjort av deg.

 

God sommer :o)

Skrevet

Da har jeg trukket lodd mellom dere, og den som får diecuts i posten er:

summer85 *31uker* og smasken=)

 

Send meg en pm med adressen din, så dukker det opp i en postkasse nær deg...!

 

Til alle dere andre: En riktig god sommer! :)

 

Skrevet

trolltussa =)

 

nå ble jeg utrolig glad!

Tusen hjertelig takk =)

 

da skal jeg sende deg en PM jeg =)

 

tusen takk igjen =)

Skrevet

Jeg sender oppfordringen videre til dere andre, som lager noe eller har litt hobbyting til overs.

 

Kanskje dere har noe å gi bort i sommergave til en hyggelig sjel her på forumet?

Skrevet

Har faktisk tenkt tanken, om jeg ikke skal følge eksempelet ditt med å gi bort noen diecuts. Det var jo selvfølgelig du som satte meg på tanken etter at du hadde hatt "loddtrekning" om hvem du skulle gi dine til.

 

MEN det er det da og få stanset ut noen da, men det er vel bare å ta seg sammen.

 

Jeg vet allerede hvem jeg vil sende noen til.

 

Skrevet

Så koslig av deg da Trolltussa :)

Og grattis til summer85 :)

Kanskje jeg skal gjøre det samme selv når jeg kommer litt mer i orden, har akkurat flyttet inn i hus og låner foreløbig bare internett :(

Skrevet

Jeg vil også være med.

Jeg kunne tenkt meg å kjøpt div diecuts med deg og, har du assorterte pakker???

 

 

 

Ooooooops... jeg har tang da... :o( cuttlebug, men vil fortsatt kjøpe :o)

Skrevet

Hei Cheni,

Jeg beklager å ikke har svart deg før nå. Jeg har ikke laget ferdige pakker, men du kan oppgi tema eller hva du skal bruke dem til, så kan jeg alltids sette sammen en flott pakke til deg. Vi kan jo også bli enige om farger og slikt på mail.

Jeg har også noen favoritter som jeg gjerne anbefaler til kort (dem jeg bruker selv feks.), men det kan vi jo snakkes om da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...