Gå til innhold

Hehe, han liker ikke at jeg poke'r han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har ben og armer begynt å stikke ut når han beveger seg inni magen, og jeg må jo dytte litt tilbake når det plutselig stikker ut en liten kul! Det liker han ikke, da forsvinner kulen så fort som bare det! Han lurer sikkert fælt på hvem det er som driver å irriterer... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he lille gutt her har også litt prestasjons angst virker det som. så fort jeg dytter tibake blir det heeeelt rolig. nesten så han ligger inni der og gjemmer seg og tenker at hvis jeg ligger heelt rolig nå så merker dem ikke at jeg er her.. morsomst er det når han presser hele rumpa si ogg i ene hjørnet på magen og blir liggende sånn en stund..

Skrevet

hehe, så bra! :-) Gleder meg til jeg også kan kjenne litt mer.. Blir de forresten mye roligere på slutten? Sist fødte jeg i slutten av uke 33 så jeg rakk ikke bli høygravid engang..

Skrevet

det er mere hele bevegelser nå på slutten. ikke sånne skarpe spark på en måte. mere rullende bevegelser. man kjenner at hele ungen flytter på seg og ikke bare sparker. og han har nok blitt litt roligere ja. før var det full fart nesten hele tiden mens nå er det mere på faste tider. kan gå ganske mange timer mellom bevegelsene. men når han da setter i gang tar han igjen for de timene han har sovet:):):):)

Skrevet

he he... min lille gutt tar igjen han. spes når jordmødre og leger trykker på magen min. da slår og sparker han tilbake. liker ikke doppleren heller. den prøver han å sparke bort.

Skrevet

ha ha morsomt. skulle virkelig likt og visst hva dem tenker inni der altså når vi på død og liv skal trykke på dem. sikkert fryktelig irriterende:)::)gleder meg så fælt til å se denne lille bølla mi..

Skrevet

Lurer så veldig på om sparkemønsteret har noe med ungens temperament etc å gjøre, jeg, i så fall ligge jeg dårlig an nå.. En spinnvill unge der inne, sparker og slår igjen hvis jeg er borti den, full fart og kraft! Forrige barn var veldig rolig i magen, m myke bevegelser, han er et rolig barn i dag også..

Skrevet

he he da kan det nok være at vi får en liten turbo gutt ja!!! morro når han begynner å gå.. he he ja ja da får mor løpt av seg de ekstra kiloene da..

Skrevet

Jeg synes at tulla mi er litt artig, for hun hikker ganske mye og hun har samme reaksjonen på det hver gang.

Hun hikker en liten stund, så virker det som hun blir temmelig irritert og sparker nokså heftig, hikker litt til og så blir det stille.

Tror hvertfall vi kan regne med at denne tulla har samme temperamentet som mora..... hehe kan bli en utfordring :)

Skrevet

Håper virkelig ikke det avspeiler fremtidig lynne, får en skikkelig pyse vi da! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...