Gå til innhold

åhhhh.....()=&=#"&¤%( Hvorfor ''stønner'' hun så ille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når lillemor puster, virker som hun holder igjen 2 sek,for så å pese ut all lufta på engang... høres ut som en gammal kæll som peser og stønner for seg selv...

Har tatt det opp med HS men hun aner ikke...Ta det opp igjen med legen når vi skal dit...men /(%)"(%¤( blir ggæææææærrrrnnn av den pesinga...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehe sorry at jeg ler :) hørtes bare litt komisk ut.. Er det noen andre tegn til at noe kan være galt da? at hun har fryktelig tett nese for eks? eller astma hoste?

Skrevet

snorker hun?

kanskje hun har store polypper i nesen, eller mandler?

Skrevet

Har holdt på slik ganske lenge nå, mange måneder...

Nei virker ikke som det er noe annet som plager henne, er i hundre som alltid hun:) men virker som alt er veldig ''slitsomt'' liksom siden hun peser så ille..

snorker...hm, ja innimellom...

Skrevet

sønnen min peste også noe veldig, hvertfall om han satt og lekte med noe og konsentrerte seg. Hørtes ut som en bikkje:) hihi

han snorket også som en gubbe..

han fjernet polypper og mandler for 2 uker siden, og nå hører jeg ikke en lyd!!

han hadde enorme mandler og var veldig tett, og det hørtes ut som det var slitsomt å puste. Han har også alltid vært i full fart! han er 3 år

Hør med legen neste gang du er der!

Skrevet

ja,især når hun sitter og leker..som nå, sitter og kler av og på en dukke.. peser som bikkje ja!...

Men hvordan sjekker de det da? om det er polyppene/mandlene som er store?..

Skrevet

mandlene så titter de bare i halsen.

vi fikk henvisning til øre,nese, hals lege og han sa han hørte på pusten og måten sønnen min snakket at han hadde polypper også.

han snakket litt gjennom nesen!

hvor gammel er hun?

jeg måtte mase meg til å få henvisning, for fastlegen ville ikke fjerne mandlene... spesialisten sa bare, dette må ut!!

og han er helt fin nå! men det er kjempe rart å ikke høre han puste om natten:) må liksom sjekke flere ganger at han puster.. hehe

Skrevet

Lucas var også sånn.. virka som at han holdt pusten eller glemte å puste eller noe.. så pusta han ut og hiksta etter luft.. måtte sove med ørepropper en stund.. men han slutta med det etter hvert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...