Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 velger å være anonym på denne pga mange kjente her.. hadde sex nå og var så vidt kommet i gang da et eller annet begynte å renne ut av meg.. klar væske med litt hvitt i. rant ganske mye. var ikke urin..det lukta egentlig ikke noe.. kan det ha vært vannet som gikk eller er det vanlig og lekke litt ekstra nå??? har 3 uker igjen til termin
Vestlandske meierier A/S Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 kan iallfall være delvis vannavgang. sleng p ådeg ett bind og sjekk hva som skjer. kommer det mer hadde jeg kontakta jordmor:)
kisso Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Kan hende det var slimproppen også. Når jeg var førstegangsfødene hadde jeg ikke anelse om va slimpropp var før den gikk og jeg ringte føden og spurte om det var vannet.... Når jeg imidlertid fikk oppleve hvordan det var når vannet gikk, opplevde jeg jo forskjellen. Vannet var fossende og skikkelig skikkelig mye mens slimproppen kom litt sånn rennende snikende... Men her på disse sidene så har jeg lest om disse så har noe vannavgang da så det er jo aldri lett å si. Jeg ringte føden min første gang og fikk en sjekk for sikkerhets skyld;)
Noah A*3 daga over* Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 tror det kan være utflod...har ganske mye tynn utflod i svangerskapet...e helt normalt...har det også sånn...får spes mye under sex å sånn... å engang i var i dusjen,å etter i kom ut rant det ut litt..tynt å litt hvitt...helt normalt
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 slimproppen var det nok ikke for den kom på søndag.. men det var nok mest sannsynlig utflod tror jeg. det har rent litt etterpå nå også men ikke veldig mye. takk for svar jenter
Vestlandske meierier A/S Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 bare vær klar over at dersom hodet er festet kan det lekke litt og litt....:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå