magiskmamma Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Vurderer sterkt å kjøpe denne vogna da det bli 19 mnd mellom mine barn. Vil da kjøpe en hardbag til babyen. Det jeg lurer på er hvilket regntrekk jeg da skal kjøpe? Må jeg kjøpe et til bagen og et vanlig et eller går det vanlig over bagen ? Ønsker også å høre om andre erfaringer med den vogna. om den er bred, tung o.l
2 smågull og en sprie på vei.. Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hei du Vi skal også kjøpe tfk tvillingvogn, vi får 13 mnd mellom våre barn. Jeg vurderte også å ha hardbag, men har i det siste tenkt på softbag likevel, pga at kalesjene vil kræsje sammen, og da blir det kanskje litt tett nedi bagen til den lille. og jeg vil jo helst ha kalesjen opp til størstemann også.. for det er jo vær og vind osv.. Men tror du at man kan kjøpe en singelkalesje til den største? det hadde jo vært genialt! Jeg tenker også at det blir vanskelig med regntrekk til størstemann, i og med at kalesjene kræsjer, så selv om man har en separat en til bagen, så vil du kanskje få vansker med å dekke den største med regntrekk? jeg kjenner ingen som har vogna, men jeg vet at den blir liten nok sammenslått slik at vi får den i bilen vår..vi har prøvd det Den er 78-79 cm bred tror jeg, og 17 kg tror jeg.. Og den har håndbrems og svingbare forhjul, og det var viktig for meg. Vi skal kjøpe fra www.babyjungel.nl- sparer ca 3500 inklusive frakt, frakten koster 500 uansett hvor mye du handler. de sier at det tar ca 1 uke å få den til Norge.. De har andre vogner også, bla oth og easywalker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå