Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 35 tusen igjen på skatten og 35 tusen i feriepenger!!
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hipp hurra! :-) Mannen min fikk igjen 60 000! De røyk rett i det store dragsuget,desverre :-(
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Ja,ikke det i utslagsvasken ihvertfall! Lånet.... Men men,sånn er det å leke voksen,da må man bruke pengene til fornuftige ting og sånn! :-(
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Betale ned ekstra altså? Fornuftig det. Vi betaler allerede månedlig mye på lånet. Men har bare tenkt å bruke 5000 kroner, spare resten. Kjekt å ha!
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Fornuftig og fornuftig,fru blom! Mannen min kjøpte nettopp motorsykkel som han casha ut,og vi har ting vi trenger til hus/hage,så det går opp i opp. Fikk ihvertfall dekka minusen på kortene da! Er det ikke vikinglotto idag,tro?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Ja den lottoen :=) Liker å tro at de pengene jeg ikke bruker på lotto hver mnd kan jeg kjøpe meg dill for. Hører du på trekninga, er det jo bare eldre damer som vinner. Ergo; vente noen år og SÅ spille lotto
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Men jeg vil ikke vente!!!!!! Vil bli rik nå! Når vi er gamle er jo alt nedbetalt likevel! Synd jeg ikke er kreativ nok til å finne opp no smart jeg kan ta patent på! Ja ja,trøsta er jo at de fleste har det sånn,og vi skal ikke klage..... *tsk tsk*
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Vi har det nok bra de fleste av oss.. Men det hadde ikke skadet å ha 2 mill på bok :=) Som en pessimist en gang sa; uansett hvilken god ide du får, er det alltid noen som har hatt ideen før deg :=)
Fabelaktiv Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 og.. rike folk gråter også men det er mer komfortabelt å gråte i en BMW enn på en moped sånn fritt gjenfortalt
Impulsiw Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 hehe...vil heller grine i en poshe enn på en buss ja... Er lykkelig i øyeblikket med en opel vectra stasjonsvogn )
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Godt vi er flere som overhodet ikke er bitre på disse rike,hi-hi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå