Gå til innhold

Hurra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

35 tusen igjen på skatten og 35 tusen i feriepenger!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipp hurra! :-)

Mannen min fikk igjen 60 000! De røyk rett i det store dragsuget,desverre :-(

Skrevet

Hvilket dragsug...? :=)

Skrevet

Ja,ikke det i utslagsvasken ihvertfall! Lånet.... Men men,sånn er det å leke voksen,da må man bruke pengene til fornuftige ting og sånn! :-(

Skrevet

Betale ned ekstra altså? Fornuftig det. Vi betaler allerede månedlig mye på lånet. Men har bare tenkt å bruke 5000 kroner, spare resten. Kjekt å ha!

Skrevet

Fornuftig og fornuftig,fru blom! Mannen min kjøpte nettopp motorsykkel som han casha ut,og vi har ting vi trenger til hus/hage,så det går opp i opp. Fikk ihvertfall dekka minusen på kortene da!

Er det ikke vikinglotto idag,tro?

Skrevet

Ja den lottoen :=) Liker å tro at de pengene jeg ikke bruker på lotto hver mnd kan jeg kjøpe meg dill for. Hører du på trekninga, er det jo bare eldre damer som vinner. Ergo; vente noen år og SÅ spille lotto

:P

Skrevet

Men jeg vil ikke vente!!!!!! Vil bli rik nå! Når vi er gamle er jo alt nedbetalt likevel! Synd jeg ikke er kreativ nok til å finne opp no smart jeg kan ta patent på!

Ja ja,trøsta er jo at de fleste har det sånn,og vi skal ikke klage..... *tsk tsk*

Skrevet

Vi har det nok bra de fleste av oss.. Men det hadde ikke skadet å ha 2 mill på bok :=)

Som en pessimist en gang sa; uansett hvilken god ide du får, er det alltid noen som har hatt ideen før deg :=)

Skrevet

og..

rike folk gråter også men det er mer komfortabelt å gråte i en BMW enn på en moped

sånn fritt gjenfortalt

Skrevet

hehe...vil heller grine i en poshe enn på en buss ja... Er lykkelig i øyeblikket med en opel vectra stasjonsvogn :o)

Skrevet

Godt vi er flere som overhodet ikke er bitre på disse rike,hi-hi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...