Gå til innhold

Er dere fortsatt plaget med kvalme og oppkast?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 12+5 og sliter veldig med kvalme og kaster opp når jeg kjenner ubehaglige lukter..

Har nå vært sykemeldt i 7uker og er dritt dritt lei..

Sist var jeg bare litt uggen og litt morgenkvalm..

Hadde det bare kunne redusere seg litt eller gå over så jeg kunne nye litt av denne graviditeten også;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,samme her! Spyr stortsett daglig,og jeg er 19+6 idag.

Har vært sykemeldt for ekstrem sv.skapskvalme siden før påske. Er mye bedre nå,men klarer fortsatt ikke fungere godt nok til å gå tilbake til jobb,selv en bytur eller handlerunde i butikken kan slå meg ut for et par dager. Utrolig kjedelig! Var kjempedårlig de første 15 ukene,så roa det seg litt ihvertfall.

God bedring!

Skrevet

Huff da..stakkars deg..

Kjenner meg så igjen på dette med byturer..

Trur aldri jeg har spart så mye penger jeg..he he..

Er kjeldent jeg er her også nå..har ikke trådløst nett så må sitte og holde på og ligging er det som fungerer best for meg..

Men så lenge babyen min har det bra skal jeg nok overleve..

Men jeg syntes også synd på min 2år gamle jente som mister litt av mamman sin når jeg er sånn..

God bedring til deg også!!

Skrevet

Huff ja,kan ikke være lett med barn i huset! Gruer meg allerede til nestemann,aner ikke åssen det skal gå om jeg blir like dårlig. Synes du er flink som klarer det,jeg! (når man MÅ,så går vel kanskje det meste vil jeg tro!)

Har knapt brukt penger jeg heller,så detta blir jo nesten som "tvungen sparing",ha-ha! :-) Ikke har de noe fint for gravide for tida heller,så om man kommer seg til byen,så blir det en billig affære likevel!

Gjest Tutta, med baby nr to i magen!
Skrevet

Har passert 20 uker og driver med den j.... spyinga hver dag... Var sånn med førstemann og, så jeg var igrunn forberedt! Glad for at han er seks år, og klarer masse sjøl (og at man kan forklare hvorfor det er sånn). Har vært helt, og delvis sykmeldt siden påske, og går ut i fra at det blir sånn hele vegen.

Skrevet

Spyr ikke så mye mer, men fortsatt kvalm. 15 uker

Skrevet

Kan jeg spørre åssen legen gjør det med sykemelding for deg? Må du tilbake igjen og igjen for å fornye,eller har han/hun skrevet for hele perioden allerede? Min sier hele tiden vi skal se det an,så må jeg fornye ørten ganger. De på jobben min trenger jo et endelig svar på om jeg dukker opp igjen,eller om de skal finne en ny som kan overta! De får ikke inn en ny for bare noen uker,siden det bare er en deltidsjobb...(og jeg er eneste ansatt for den oppgaven)

Skrevet

Den var til Tutta,forresten...

Skrevet

Kan svare deg likevell. Har vært sykemeldt siden mars for skiveutglidning og kvalme. Må ha ny sykemelding en gang i mnd. Ingen problemer med jobben, de har tatt inn vikar for meg nå. Jobber i bhg, hvis jeg kommer tilbake før fødselen blir jeg flyttet tre avd opp. Sjefen vil jeg skal være borte til jeg blir helt bra, de vil ikke ha folk som går inn og ut av arbeid.

Var det svar nok?

Skrevet

Januarmamma, har du termin 13. januar du også? :-)

Jeg ble kvalm først i uke 11! Er i uke 13 nå og det ser ut til å ha kommet for en stund, hehe.

Skrevet

Jada, kvalmen er på topp her, er i uke 19........

God bedring til alle!

Skrevet

Jeg var kvalm ca fra uke 8 til uke 13-14, så gikk det over. Men nå har jeg begynt å få morgenkvalme igjen,er i min 27 uke nå...

Skrevet

føler med deg! hadde glemt hvordan det var å ikke være kvalm, når den slapp taket hos meg.

Jeg var kvalm fram til uke 14... legen sier det går over mellom uke 12 og 14 fordi det er morkaka (hvis jeg ikke husker feil) som overtar produksjonen av hormoner i mellom disse ukene.

Hold ut, det går nok snart over:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...