Gå til innhold

Utblåsning........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg #"¤X" LEI av tanteskremslet som dukker opp i tide og utide!!! Selv ikke i ferien fikk jeg fred...hun kom snikende - og i dag kom hun for fult, så nå er det iallefall ingen tvil om at alt håpp er ute denne måneden også..... ÆSJ!!!!!!

Kastet meg rundt og bestilte Babyklister fra netspiren, nå er jeg desperat!!! JEG VIL BLI GRAVID I SOMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan det være så mye å be om da?????? Kan ikke den hersjens tanta bare holde seg unna ???? Det finnes jo så mange gode tilbud til aldrende ensomme tanter, må da vel være bedre ting å finne på enn å komme rekende hit hun aldri er velkommen hver eneste gang!!!

HØRER DU DET???BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHH - HOLD DEG UNNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(må jo være temmelig tjukk i hue`, som ikke tar hverken hinting, eller krystallklare beskjeder!)

Phuuuu! Godt å få det ut!

Håper dere andre slipper tantebesøk denne gangen iallefall!!

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff og he, he.... :)

Nei, har ikke sluppet tantebesøket jeg heller... Grrr. Kjerringa dukket opp i går... Nei og nei. Men vi får håpe det klaffer snart for oss alle her inne. I hvert fall i løpet av sommeren senest... Dårlig vær gir jo god grunn til litt ekstra sengekos :)

Lykke til!

Skrevet

Kjære evigoptimist!

Hu må definitivt være tjukk i hue ja! Beskjeden var iallfall krystall-klar den. HER ER INGEN TANTER VELKOMNE!

Selv har jeg endelig fått jaga'a på dør for n'te gang.

Nå vil vi ha sommer-spirer alle sammen!

(Jeg har også bestilt baby-klister. Håper virkelig det kan bedre forholdene litt og hjelpe oss å holde på spirene).

Sommerklem fra

Skrevet

Så leit at hun fant veien denne mnd også snufs* Din tante er like kørka som min, hun kommer igjen og igjen og igjen. Selv om jeg ørten ganger har gitt klar beskjed; hold deg unna!!!

Godt det finnes slike sider som dette der vi dele det meste, godt å få tømt seg her. Tvi tvi for den nye pp håper det blir april spire på deg/dere:

Trøsteklem fra

Skrevet

Min tante er like teit..at det går an??!!!!!!dukke opp i ferien

mens man sitter der blid og håper og drømmer...BRAK med et hånflir..

DA kommer kreket..æsj..dritt,møkklei!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...