Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det? har ikke du termin nå snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa! Huff, snart og snart... har 5 uker igjen ca! Det er jo ikke SÅ mye, men lenge nok, hehe :o)

Går greit, litt vel mye om dagen nå, men men... finner ikke leilighet, og har mye plagsomme kynnere osv, så er litt pes, men men!

Hvordan går det med dere da? Mye sjalusi, eller går det greit m størstejenta di?

Blir dere m på treff neste onsdag da?

Hadde vært koselig! Må prøve å få til at det blir noe av, men er så mange her inne som er sååå interesserte i treff liksom, og så hører man ikke noe mer... he he ;o)

Skrevet

5 uker går jo fort. Men vet hvor tungt det er på sluttet, ikke akkurat gøy å gå å vente heller...

Hvor leiter du etter leilighet hen da? Og når må du være ute fra der du bor? Får du flyttekaos midt i fødinga eller? Hadde jeg hatt plass hadde du kunne bodd her en stund men her er knøtta lite... :(

Vet du her går det kjempebra!! Har ikke vært noe sjalusi overhodet! Har ikke merka forskjell på snuppa ett sekund! Og det er utrolig deilig for jeg gikk å grua meg de siste månedene og så for meg masse sjalusi osv...

Vi er med på treff så sant været ikke pøser... Har fått en baby som haaaater å liggei vogna så det er så mye styr i regnet.. Eldste er hos faren sin på sommerferie nå så blir bare meg og minsten da...

Skrevet

He he husker lillemor og nektet å ligge i vogna, hun hyyyyyyylte bare. Om hun sov, kunne hun sove en halvtime, så jeg rakk å beine ned på butikken og handle før hun begynte å tute for fullt, ha ha... føles lenge siden. Det var vinter og, så kunne liksom ikke bare slenge henne over armen ;o)

Håper det blir bedre vær til uka, orker ikke treff i regnvær vi heller - må jo kunne være ute hvertfall! =)

Leter etter leilighet i hele Bærum egentlig, hatt annonse i avisen og alt mulig, men neeeeeeeida.... ingen vil leie ut til alenemamma med snart 2 barn, he he. Nå i juli er det nesten ingen nye leiligheter som blir lagt ut heller, og det er ALTFOR mange som er interesserte.. mister litt motet :(

Vi er faktisk ute av den leiligheten vi hadde, he he, bodde der ut juni bare, så nå bor vi midlertidig i leil til pappa mens de er på ferie.. 5 uker til. He he klaffer med termin ;o) Så håper vi finner noe eget innen den tid da!

SÅ bra det ikke er noe sjalusi!!! Jeg gruer meg veldig, for tipper det blir sjalusi her i huset, merker det hvis det er andre barn til stede, og blir sikkert verre når det er eb her hele tiden, hi hi :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...