Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hellu!

Nå har jeg ute et lite magebilde i albumet mitt her,men det ble ikke så bra da! Tok med mobilen,og det er vanskelig alene! Tok igår.

Hvordan er formen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallaise=)))

Joda var akkurat inne og så på den, og du har jo kjempefin mage!!!!

Formen er upåklagelig=) Var hos legen på mandag og bt var bra, vekt og alt annet, så jeg er storfornøyd. Hadde ikke antyndning til vann i kroppen, i motsettning til sist på samme tidspunkt. Føler meg faktisk så sprek at da jeg gikk i folkeparken her om dagen, vurderte jeg å jobbe (øh bare vurderete) men jeg følte meg så bra i form=)) Deilig!! Føler det sikekrt ekstra sånn nå pga det var så slitsomt sist.

Enn med deg, greier du å holde på noe, elelr er du like kvalm?

Skrevet

Det beste med magen er at det rører på seg inni der,hi-hi! :-)

Så flott at du er i så god form! At du ikke trekker ekstra vann hjelper sikkert veldig! Sikkert som du sier,at siden du var i dårlig form sist,så føles det ekstra bra nå! Velfortjent! Er nok ekstra greit siden du har lillefrøkna å tenke på i tilleg,og bikkja. Hadde neppe vært stas å bare ligge hjemme på sofaen da!

Er passe urven store deler av tida,men bare jeg tar det rolig så spyr jeg ikke så mye. Kanskje en gang om dagen kanskje,og det kan jeg leve med!

Skrevet

husker jeg leste ett svar av deg en plass, men er ikke sikker, men der hadde du skrevet at brødmat gjorde slik at man fikk vann, stemmer det?

har du begynt å gjøre innkjøp?

Skrevet

Vet ikke ifm graviditet,men generelt så vil all mat med mye stivelse,som brød,pasta,potet o.l, gjøre at man trekker ekstra vann. Jeg spiser vanligvis ikke brød og sånt fordi jeg blir så slapp av det,men de gangene jeg gjør det øker vekta med et par kilo(som forsvinner etter et par dager uten brød)

Har bare kjøpt litt klær,men har kikka litt på vogner,og finner ingen jeg liker! Tenkte ta en harrytur til Sverige etterhvert,mest for å kjøpe godis o.l,men tenkte se på vogner der også,kanskje de har bedre utvalg! Svigermor har lova bilsete til den neste som ga henne et barnebarn,og det ble meg!:-) skal nedover dit til helga eller neste uke,så kanskje jeg kan ta det med meg opp da:-) (de selger sånne,er bilforhandlere)

Du da,har du motstått fristelsen til å kjøpe noe nytt,eller har du handla noe?

Sett noe til Anita,forresten? Har ikke sett henne her på ei stund nå.

Skrevet

ja ok, for sist gang hadde jeg dilla på brødskive med jordbærsyltetøy og brunost, denne gangen spiser jeg knekkebrød, for det er det jeg er mest glad i.

Vi var på happyland og kjøpt nesten alt til vesla, det er kjempebillig der. Bilstolen var halveprisen, og det var lammskinnsposen også, så vi gjorde noen kupp der føler vi. Vi ville ha simo kombivogn, og den selger de ikke i sverige. er storfornøyd med den, det edr mange som sier at den er tung, men det syntes ikke jeg, og jeg for opp og ned 2 etg etter ks hver dag, så...

har kjøpt 2 pakker av den bodyen på h&m som jeg elsket sist, og sånn long johns. er litt vanskelig å kjøpe noe når man ikke vet kjønnet, men ut av de store tingene har vi nesten alt. må ha nytt stellebord, men skal ha sånnt over badekar også må vi ha søskenvogn, men det hadde jeg tenkt å kjøpe brukt siden den skal brukes som en 3 vogn lissom

anita har jeg hverken hørt eller sett. skulle ikke hun ha ferie?

Skrevet

Brødskive med brunost og syltetøy er jo nesten som godis,så det hjalp sikkert ikke stort på vannet og vekta nei! Men men,man blir jo kvitt alt etterpå,så er ikke så nøye de få månedene man er litt ekstra stor!

Liker egentlig også Simo,så mulig det blir det. Vil uansett få en oversikt over alle vognene som er,så jeg får den som passer best til den bruken vi skal ha den til! Vil ikke ha trehjuling,det er det eneste jeg vet.

Å,heldiggris som har badekar. Hadde lyst på det mtp barn,men det var ikke i detta huset,og det blir trangt å sette inn et,så det får bare være. Unger synes jo det er sånn stas med badekar! :-) Er jo masse vogner på Finn,så du finner sikkert ei som er brukanes!

Anita har vel sikkert ferie,ja,det begynte jo å nærme seg sist ihvertfall. Hun dukker vel opp igjen:-)

Skrevet

nei ville heller ikke ha 3 hjuling, jeg ville ha en vogn som ¨å litt gammeldaks ut, ikke sånn nymotens, synes ikke det er fint, men det er jo smak og behag.

Hadde 3-4 kg hengenede igjen fra sist, derfor er det VELDIG viktig for meg at jeg får det bort denne gangen. Men jeg har jo alltid vært tynn og har aldri slanket meg eller noe, og spist alt jeg villre, og det gjør jeg denne gangen også. Så vi får se, får trene litt ekstra på flex etter sv skapet=)

Skrevet

Tror ikke trehjulingene duger i mye snø eller på bygda,så satser på 4 hjul! Kunne godt hatt ei rød vogn da,men kanskje det blir teit dersom neste blir en gutt...(om det blir en neste!)

Kiloene raser nok av når vi skal kjempe oss igjennom snøkovet med de tunge vognene,he-he! Er jo ekstra motivasjon at vi har hele vinteren på å komme iform igjen før neste sommer. Mannen min har lova meg spesialsydd bikini når den tida kommer,så da har jeg litt ekstra motivasjon til å komme i knallform! Er spent på åssen puppene blir seende ut,de lever jo sitt eget liv,ha-ha! (Føler meg som Jordan nå!)

Opphold i regnværet! Tror jeg benytter sjansen til å springe på butikken å lete etter middag,jeg! (heldigvis er butikken rett borti her!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...