meg og 3 til Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 det har seg sånn at i fjor fikk jeg en liten jente som nektet å ta smokk. vi prøvde å prøvde kjøpte allslags mulige merker men hun tok ingen. nå skal hun bli storesøster straks. kan jeg koke dem å prøve å gi dem til den nye som kommer eller er de "utgått på dato"?
meg og 3 til Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. juli 2007 lurer også på om man kan bruke de samme flaskene omigjen? tuuuusen takk viss du orker å svare:)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Smokker som ikke er brukt kan kanskje brukes?? Men smokkene på flaskene hadde jeg bytta, koster ikke så mye. Jeg har tatt vare på browns flaskene, og andre flasker, hun bruker noe nå også, men kastet smokkene på flaskene etterhvert. De skal jo byttes etterhvert uansett. Men ja, hadde brukt de samme flaskene!
meg og 3 til Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 takk for svar:) smokkene er ikke mer brukt enn at de er tatt inn i munnen og spyttet ut igjen.. har en god del!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå