Gå til innhold

Hva slags vaskepulver bruker dere ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke det lukter noe særlig det pulveret jeg bruker selv om jeg tar to store plastsjeer pr gang, så lukter det ikke særlig mye..

har lyst at det lukter godt av nyvasket tøy :)

har det noe sammen heng at jeg bruker tørketrommelen etter hver vask kanskje??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lukter ikke så mye av det jeg bruker heller. Jeg bruker Omo color /ultra. Men jeg tror at mye av lukten kommer fra skyllemiddelet, og vi bruker Nøytral, som ikke er tilsatt parfyme. Vi er litt allergiske begge to, så derfor er det greit å slippe parfymen syns jeg. Men det går jo an å prøve et skyllemiddel med sterk lukt, kanskje?

Skrevet

Jeg bruker ikke så mye skyllemiddel, men kanskje jeg skal prøve å gjøre det heretter....ingen av oss er allergisk så det burde går bra :)

Skrevet

Bruker neutral ellers, men nå stinker all klesvask så bytter litt merker. Samboeren er allergisk mot det meste, men vil han ha klærne vasket så får han godta min bytting, eller vaske de selv. Han har ikke sagt noe til nå.

Skrevet

jeg bruker OMO og Comfort Creme.

tørker tøyet ute så det lukter nydelig.

Skrevet

bruker omo vi og, og variere litt med tøymykner, dersom man bruker samme type hver gang synes jeg klærne ikke lukter no godt=)

Skrevet

Jeg bruker blenda sensitive, parfymefri og neutral skyllemiddel. Tror ikke at noen av oss er allergiske mot parfyme men jeg klarer ikke parfymelukt av nyvaskede klær. De skal ikke lukte noe som helst! Begynte da jeg bodde på 10m2 hybel og tørket klær som var vasket med parfymert skyllemiddel. Jeg ble helt ør i hodet og kvalm av lukten. Siden har jeg unngått det så godt jeg kan!

Men som ei før her skrev så er det nok skyllemidlet som gir mest lukt i tøyet. Finn en som du liker!

Skrevet

Jeg bruker Omo og bytter skyllemiddel ofte, syns ikke det lukter noe godt hvis man bruker det samme over en lengre periode..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...