Gå til innhold

Smerter ved samleie, 10mnd etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt, ble klippet og revnet ganske mye, grad 2. Gjør veldig vondt å ha sex og en god stund etterpå. Vil det bli bedre etterhvert? Har ikke vært så mye aktivitet på det omr pga dette. Men, nå tenker vi på nr to og kan jo ikke leve i sølibat da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med det samme som deg, er nå 10mnd siden jeg fødte og det gjør veldig vondt. er vedlig stivt og trangt.. jeg revnet og mye, toal rup. grad 4, men det budre jo bli bra snart? vet mange sier man må bruke maaasse glidekrem ol.. men ikke alltid det hjelper heller...

Skrevet

Huff, blir deprimert av å lese dette, er bare 5mnd siden fødsel, å er lei av at det gjør vondt ved samleie:(

Skrevet

Jeg har akkurat samme problem som dere. Jeg revnet en god del, men ble også sydd litt for mye etterpå, så jeg er alt for trang. Driver nå å tester ut Weleda fødslesforberedende olje, den skal gjøre mellomkjøttet mer tøyelig. Ikke at jeg skal føde, men jeg sprekker hver gang vi har sex og det er veldig vondt. Har bare brukt den i noen dager, men det føles ut som den virker allerede.

Skrevet

jeg brukte den weleda oljen før fødsel så jeg ikke slulle revne så mye, men revnet jo fra a-å, men kan jo hende den fungerer litt nå etter fødsel for den gjør det jo tøyelig. hvordan fant du ut at du var sydd for mye, var det legen som sa det? lurer nemlig på om jeg også er det, det er jo så trangt og vondt langt innover.

Skrevet

Jeg har ikke vært til legen med det. Men det er kjæresten min som sier det. Han får knapt inn en finger, og da må han jobbe lenge. Unnskyld detaljene. Så sex hos oss tar en evighet, og det ender alltid med en revne:-(

Skrevet

huff stakkars...det høres vondt ut. jeg revner ikke, gjør bare grusomt vondt. hørt om noen som har tatt opp noen sting slik at det blir videre og det har funket greit. men høres ikke så godt ut det heller..

Skrevet

ja hva er dette? Jeg også har det slik, det er akkurat som han "stanger i noe", han kommer bare halvveis inn, vi bruker maaaasse babyolje/klidekrem, og allikevel helt mislykket?

Gubben sier jeg ble vel sydd litt for mye, går det ann??legen har jo sjekket meg ved 6 ukerskontroll.

Orker ikke gå til legen om det, syns jeg har mast nok om andre ting..

det skal no altid være noe...skipt

Skrevet

kommer bare halvveis inn her og...ikke så kult å gå til legen med, men må man så må man...:( kjedelig å slite så lenge etter fødsel:(

Skrevet

slik er det med meg også, selv om min fødsel endte i nødks...

det er rart men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...