Gjest Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Jeg er så hoven at når jeg tar av meg skoene så har jeg merke inn i foten.. Så kan noen anbefale noen sandaler/sko som er gode å gå på(regner med at dere ikke anbefaler noen som er vonde å gå på..thihi...)?
minimegogtrollet Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 crocks- de er ikke så fine å se på men deilige å gå med.. så skal en vel kjøpe den en størrelse for store også. kjempefornøyde med mine:-)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Hvis du ikke er av typen som hater crocs, vil jeg anbefale deg dem. De orginale, for de er mest romslige. Er så glad for at jeg har de skoene nå. Deilige å gå i når føttene verker!
LynxLynx Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Alle sko og sandaler av merket aerosoles er kjempegode!
nr 2 i oktober? Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 crocks... har gått overalt med mine i en mnd nu. har svarte så d e ikke så ille
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 jeg kjøpte meg crocs i vår og syns de er veldig gode. kjøpte de orginale da de er mykere og har en masserende effekt på fotsålen. jeg kjøpte dem i svart slik at det passer til det meste. bruker dem hele tiden da. untatt regnfulle dager hvis jeg skal til byen. ellers så har jeg de med meg over alt. på eurosko på harebakken(jeg vet jo du er fra arendal hehe) kan du få kjøpt pynt til de for å friske dem litt opp hehe.
Kosel Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 sandaler er det eneste som har funket for meg de siste mnd. stooooore åpne sandaler
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Crocs, eller Birkenstock ! Supre, begge to. Du må bare prøve og se hvilke du liker best. Birkenstock har super passform, og Crocs er myke og veier ingenting.
julisol Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Masai. Sandalene er dyre, men veldig gode, og de hjelper på sirkulasjonen slik at hevelsene går noe ned. Kan jo være lurt med støttestrømper også... Har vært mindre plaga med bekkenløsning når jeg har brukt masai-sandalene også. Du må bare venne deg til å gå med dem, siden det er buet såle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå