Gå til innhold

Noen som kan anbefale noen gode sko????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så hoven at når jeg tar av meg skoene så har jeg merke inn i foten..:P Så kan noen anbefale noen sandaler/sko som er gode å gå på(regner med at dere ikke anbefaler noen som er vonde å gå på..thihi...)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes spotec sandaler er utrolig gode.

Jobbet på sykehjem og absolutt alle hadde de for de var s¨å gode.

Ganske fine også synes jeg. De har de på obs nå så jeg. Er svarte og står spotec på dem,koster 399 :)

Verdt å ta en titt ihvertfall :)

Skrevet

Gå på Eurosko og prøv ecco sko/sandaler. De er veldig myke og gode. Ellers har også scholl veldig gode sandaler og sko....

Skrevet

Jeg har kjlpt meg noen pene sandaler fra B&CO og er suuuuuuuperfornøyd

Skrevet

MERRELL!

Jeg har et par slipp inn sko fra Merrell som jeg kjøpte for 6 år siden og har brukt nesten hver dag siden!

Utrolig gode på foten, og veldig praktisk med slipp inn når det begynner å bli tungt og ubehagelig å bøye seg. I tillegg veldig greit med slipp inn ved levering og henting i barnehagen, når du skal inn og ut av huset med armene fulle av unger og bæreposer osv.

Skrevet

Sånne Crocks må vel være godt? Strammer ingen steder...Bare herlig å bevege seg i.

Skrevet

Spotec...

Jeg bestillte meg spotec sandaler i går, og mens leg lette etter en plass å bestille de fra på nettet, leste jeg at de hjelper mot bekkenløsning.. Ikke derfor jeg kjøpte de, men det er jo et stort pluss om de hjelper mot det også. :)

De er kjempe gode på foten. Har drevet å tyvlånt mamma sine litt.

Skrevet

Tusen takk jenter:) Nå skal det skoshoppes;) Har skrevet ned alle forslagene,så i morra skal jeg prøve sko og forhåpentligvis finner jeg noen jeg liker:)

Skrevet

Merell er bra!!

Skrevet

crocs. hehe :) skal visst være kjempe gode. :)

Skrevet

Har MBT sandaler, de er gode men DYRE!! Bruker de egentlig på jobb da...

Kjøpte meg crocs for snart to uker siden, og har knapt hatt på meg andre sko siden...bruker de ute og inne, i sol og i regnvær...er blitt helt avhengig..he he...helt fantstiske synes jeg :)

Skrevet

Jeg har nettopp fått meg MBT sandaler, og kan anbefale de på det varmeste. Det er skikkelig nedtur å gå med vanlige sko etter at du er blitt vant til MBT skoene. De er dyre, men de er virkelig verdt det. De er også veldig gode mot ryggplager, kne, hofte og bekkenplager. Man får en helt annen holdning når man bruker dem. De er også perfekte for gravide med ødem, fordi de øker blodsirkulasjonen i bena, og virker dermed forbyggende. Koster fra 1800,- Men de er virkelig verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...