Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra å være ett tilpassningsdyktig prakteksemplar av en gull unge har min lille hjerteknuser bestemt seg for å ikke ville legge seg i sin egen seng (vil ligge i min seng), samt at hun blir veldig lei seg når hun skal i barnehagen, nå skal det sies at hun blir levert på en annen avd pga ferieavvikling men hun kjenner de jo?

Når hun endelig sovner så kan vi være helt sikker på at hun våkner igjen midt på natten og da er hun veldig sår og roper på mamma jeg prøver så lenge jeg orker å være inne hos henne å roe henne da går det greit og plutselig skravler hun og ler, med en gang jeg går er hun i gang igjen og jeg må innrømme at jeg etterhvert tar henne med inn til oss for jeg skal jo på jobb, Hun skravler der også og det skikkelig ekkelt noen ganger for det er akkurat som hun snakker med noen feks :neeei ikke sånn eller se der, å nei å nei, snakker ofte om elias som hun ser på film, kan det være det??

Hun har aldri vært sånn før, hun har våknet mange ganger på natten men jeg trenger sjelden å være der for etter å ha pludret og skravlet så sovner hun. hun er 2 år

Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan endre dette??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...